Silly season 2012/2013
« Föregående · 1496723 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly season 2012/2013
Nils Bäckström klar för Timrå, han nämndes väl i samband med Brynäs ett tag?
Sv: Silly season 2012/2013
MarcusElving: Tycker inte om när spelare med ett stort hjärta för en konkurrent kommer till oss.
Sv: Silly season 2012/2013
Peja: Pontus Åberg är väl rätt intressant, Daniel Brodin känns inte lika intressant.
Sv: Silly season 2012/2013
MarcusElving: Det vore märkligt att signa Brodin och släppa Rohdin.... Å andra sidan gjorde Brynäs enorma ansträngningar för att signa Brodin för ca 1 år sedan så man tycker uppenbarligen att han är bra, och han glänste ju faktiskt i Tre Kronor då...
Sv: Silly season 2012/2013
Peja: Ja, jag vet att Brynäs var ute efter honom förut. Det känns väl som att han har stannat upp lite i utvecklingen, eller? Det finns ju egna juniorer på gång som känns mer spännande.
Sv: Silly season 2012/2013
MarcusElving: hej Brynädvänner . Sitter i lastbilen nu och kollade precis nu när vår hjälte värmde för debuten . Hoppas å tror på en bra debut . . På väg hem från Norge tradaren så jag får nog kolla i bland . Men streamar radio i nallen.
+ 1
Sv: Silly season 2012/2013
Ottawas kedjor enligt någon Rangers-journalist.
Michalek-Spezza-Silfverberg
Foligno-Turris-Alfredsson
Greening-Smith-Neil
Konopka-O'Brien-Condra
+ 2
Sv: Silly season 2012/2013
MarcusElving: lyssnar på radion i lastbilen . Satans vilket liv det är i arenan . Kul att hjälten är med från början . Låter Nice med Silfverberg på amerikanska.
Sv: Silly season 2012/2013
MarcusElving: Brodin är en fysisk energispelare. Den typen av rollspelare behövs också i ett lag. Han kan ju bevisligen spela på väldigt hög nivå (landslagsnivå) men jag kommer inte heller att bli lyrisk över värvningen om det stämmer att han kommer....
Sv: Silly season 2012/2013
Spelar han inte mer tro? Har inte sett honom på isen på länge.
Redigerad kommentar
Sv: Silly season 2012/2013
MarcusElving:
Condra har ersatt Jakob i förstalinan,vi får se om han får några ströbyten nu i andra..,
Condra har ersatt Jakob i förstalinan,vi får se om han får några ströbyten nu i andra..,
Sv: Silly season 2012/2013
MarcusElving: kanske blir 4min tot endå ;-)
1-1, tror han hade fått mer tid om de blivit 2-0 ist.
1-1, tror han hade fått mer tid om de blivit 2-0 ist.
Redigerad kommentar
Sv: Silly season 2012/2013
Blizzard: Silfverberg har ju bara handen mot ryggen på fjanten, han trycker ju inte ens. Såg mer ut som Rangers-spelaren tappade balansen själv.
Sv: Silly season 2012/2013
MarcusElving:
Det där skulle fan inte våra domare tagit för ens...hoppas coacherna såg att han inte gjorde nåt fel och ger han mer förtroende...
Det där skulle fan inte våra domare tagit för ens...hoppas coacherna såg att han inte gjorde nåt fel och ger han mer förtroende...
Sv: Silly season 2012/2013
Horace76c: Nej, det där var riktigt löjligt. Domarn måste ha haft en position som gjorde att det såg ut som Silfver knuffade Rangers-spelaren i ryggen.
Precis, coachen kan ju bli missnöjd och bänka Jacke. Hoppas han såg att det var en felaktig utvisning.
Sv: Silly season 2012/2013
Alltså, domarna i den här matchen är ju mesigare och sämre än typ....Ulf Rönnmark.
+ 1
Sv: Silly season 2012/2013
2-1 efter felaktik utv, vart fan skulle ottawa spelaren tagit vägen? flygit iväg eller?
Sv: Silly season 2012/2013
MarcusElving: förjävligt!
ahap 3-1 nu, silver kommer nog inte få mycket speltid i tredje när Ottawa måste jaga ikapp 2mål. undra om man ska kasta in handduken och sova,
ahap 3-1 nu, silver kommer nog inte få mycket speltid i tredje när Ottawa måste jaga ikapp 2mål. undra om man ska kasta in handduken och sova,
Sv: Silly season 2012/2013
Blizzard:
Tänkte det redan vid 2-1...blir nog soarsamt med spel för honom nu:(
Tänkte det redan vid 2-1...blir nog soarsamt med spel för honom nu:(
Sv: Silly season 2012/2013
Blizzard: Coach borde prova slänga in Silfverberg i PP, det har ju ändå inte funkat så bra i matchen. Värt ett försök!
Redigerad kommentar
Sv: Silly season 2012/2013
Horace76c: Ah skulle skriva det redan då men medans ja skrev kom 3:an.
Marcus: tänkte på det jag med, få lite nytt i PP, värt ett försök nu iaf.
Marcus: tänkte på det jag med, få lite nytt i PP, värt ett försök nu iaf.
Sv: Silly season 2012/2013
Blizzard: Precis, han har ju ett ruggigt skott. Placera honom i slottet så kanske han kan få ett bra skottläge.
« Föregående · 1496723 · Nästa »