Silly season 2012/2013
70 Rodrigues: Niinimaa vill hem och kika hur jag har det först :-)
"Kan vara ett alternativ att inleda i Asplöven"
Niinimaa bekräftar att den allsvenska nykomlingen från Haparanda, Asplöven HC, vars hemmaplan ligger 13 mil från Uleåborg, har hört sig för kring hans framtid.
- Jag har pratat lite med dem ja och det skulle kunna vara ett alternativ att inleda säsongen där, jag menar lite på samma sätt som förra säsongen som jag inledde med några matcher för ett lag (Kiekko-Laser) som spelar i den finländska andraligan. Men det skulle nog i så fall inte bli aktuellt att köra resten av säsongen där
Känns som bästa lösningnen på problemet so-far iaf så om denna värvning går hem så får jag säga bra agerat sundlöv! =)
Skönt med seger!!
Bra att Widing har skjutit in sig redan, nu väntar vi på att Harju oxå ska göra det!!
Nån mer än jag som ska å kolla på ET matcher i helgen?
Redigerad kommentar
Kalla mig gärna primitiv, men respekterar alla som utmanar Lance Ward
www.youtube.com/watch?v=Z2ZZU849vD8&feature=youtube_gdata_player
Någon som vet varför Gunderson bytt nummer?
Ville han ha det numret redan förra säsongen, men det var
då upptaget av Emil Sandin innan säsongen började?
Har vi något nyförvärv på gång som ska ha nummer 18?
Senaste spelaren i Brynäs med nr 18 var väl Anton Rödin.
Gunderson kände bara för att variera sig lite?
? Inte rätt att ta hit NHL-spelare | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
http://gd.se/sport/brynas/1.5006152-brynas-lanar-malvakt-fran-mora
varför står inte rahm?
Såg att Fernholm var ev på väg till Sverige, vore väl en bra förstärkning på backsidan ?
Tror dessutom att han är lite hungrigare, vilket betyder mkt.
Vill minnas att han var på tapeten för ett par år sen och att jag själv blev lite besviken när han valde att gå till Luleå.
Tror att han kommer att axla Anderséns mantel på ett utmärkt sätt, om det nu blir affär.
Bara hoppas att Sundlöv tar sitt förnuft tillfånga och signar Hellström, även om LJ hinner komma tillbaka i gott slag efter sin skada.
Båda behövs för att man ska känna sig lite tryggare.
I övrigt står jag fast vid det jag sagt och inget verkar hittills peka på nåt annat, tvärtom: Rahm tar förstaspaden innan jul, ev tidigare.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Hellström på tryout?