Silly season 2012/2013
Zappaholic:Ja, nu har det kommit fram information som ger en vettig förklaring till Lasse ständiga underprestation.
Frågan är varför det ska ha tagit dem 2 år att komma fram till detta.
Jag blir verkligen fundersam över hur Sundlöv resonerar. INTE ta in en ersättare? Oavsett om DP och Bertilsson kommer tillbaka snart eller inte så lär det ta många omgångar innan DP kommer in i matchtempo.
Sen kommer vi ju att vara en back kort ändå. För Lasse var ju medräknad i truppen och man hade förhoppningar att det skulle lossna och att Lasse skulle ta en ledande roll bland backarna. Nu blir det ingetdera. Och ändå sitter sundlöv på arslet?
Med detta i vetskap så kommer våra motståndare att försöka utnyttja detta och dumpa ner och smälla på extra mycket, allt för att trötta ut våra FEM backar.
Hur länge håller Gundersson? ur länge håller Sunken? Cody? Nej in med en ny back nu. NHL är fullt av bra backar som vill spela.
En tackling och vi har 4 backar, gissa om våra motståndare kommer att spela extra fult på dom kvarvarande.
Minst en back måste in för att täcka upp för våran 2a back, resten av sessen.
Sen en eller två på korttids kontrakt fram till jul.
Blir hursom däng ikväll, 4-6 då backarna går på knäna efter 2 perrar.
Lindström:
Nåja..... Frölundas trupp och prestation så här lång är väl inget som skrämmer så mycket att man behöver ge upp på förhand, de fick ju Pier Johnsson långtidsskadad här om dan dessutom. Men visst, våran backbesättning får ju ett rejält dagsverk.... hoppas ingen blir sjuk, de vi har behövs på plan.
Mot tre nya pinnar!!!
Slajsarn: ":Nej jag läser dem inte längre, jag skuar igenom dem."
Precis.
Och hade du läst lite noggrannare vad jag skrivit så hade du inte behövt anklaga mig för att ha ändrat ståndpunkt.
" Att läsa dina inlägg ger en deja vu känsla, att man läst dem förr. flera gånger."
Mkt möjligt, vill bara upplysa dig om att detsamma gäller dina egna inlägg: man får en känsla av att ha läst dom förr...
Tväst: Utålt ikväll tydligen, jätteroligt (men synd att det får bli TV:n för mig som vanligt.).
Jag tippar 6-1 till Brynäs ikväll
Nordan x2
Harju
Järnkrok
Thuresson
Ollas
Förresten är inte allt som vanligt. Brynäs vann ju :-)
Tre pinnar idag vore gott. Förfärligt gott. Sen tycker jag vi ska ta oss i kragen vad gäller LJ. Det är en Brynässpelare vi pratar om, som sliter med skadebekymmer. Han är värd mer respekt.
MOT TRE POÄNG IKVÄLL!!!!!