1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779445 inlägg · 7967 ämnen

SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar


Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Auchinleck: är ja trög om ja inte fattar ditt skämt? Vet att Serneke är sponsor åt FHC men va har de med att ja inte hittar sittplats biljetter åt min familj att göra🤔

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Roligt med Rödin! I övrigt så är Janne Larssons son, Emil Larsson klar för Luleå. Hade inte det varit något för oss?

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Hescores: Var det han som inte klarade läkartesterna när RBK skulle värva honom nyss?

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Verkar inte vara Rödin som ska presenteras idag trots allt?! Hans agent dementerar den uppgiften totalt.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
AnteA: var har du läst de


Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
AnteA: Även om det inte blir Rödin idag så tror jag att det kommer ske längre fram, det skrev ju också GD.

Hans flickvän har också skrivit i sin blogg att dom kommer flytta hem efter säsongen.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Mycket spännande OM det skulle vara Rödin.
Ett tänkbart scenario som jag funderat på precis nyss är väl egentligen att Vancouver sagt till Rödin med tanke på hans skadebild att han inte kommer erbjudas nytt kontrakt (om han nu har kontrakt eller så) för att sedan känna att varken han eller hans tjej vill bo i Ryssland trots fina pengar.
Då är väl egentligen Brynäs det enda alternativet.

Nu har jag ju svårt att se att det skulle vara han iofs men ändå.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
AnteA: Ok, så när GD äntligen har ett positivt scoop om Brynäs så är det bara fantasier?

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{5915}: Jobbiga tider för GD just nu. :-)

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{5915}: mitt plus abonnemang hade försvunnit så jag har inte läst deras artikel. Men har de skrivit att han skulle presenteras just idag?

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
SvennEG: Nej, de skrev att "Även om han inte presenteras idag, så kommer han med stor sannolikhet göra det senare".

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
SvennEG: Kvällblaskorna tycks ha uppfattat det så


Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{5915}: Nej, nödvändigtvis inte. Agenten påstår att Rödin inte kommer att presenteras idag, GD har inte heller gjort gällande att det är just idag som han ska bli klar.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Melin till Brynäs................................................ Äh men vafan.




Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Melin... Det blev man ju inte så jävla upphetsad över. :(

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Rödin hade varit aningen hetare...

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
svårt att vidareutveckla med en tränare som Melin.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Men herregud! Roger Melin?! Jo, men 1999 känns ju som igår... eller inte.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Anders Berg: Lite roligare nyhet hade man ju kunnat önska... Men jaja, svårt att säga om valet är fel eller inte idag

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Bra ljud Brynäs...

Edit: Nu fixa de ljudet.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Anders Berg: Heeregud!!
Vad fan är det 1:a april eller.
Hans trackrecord skrämmer ju ingen.

En trött gubbe👎🏻👎🏻

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Var inte Tommy Jonsson ledig? Eller Tomas Jonsson kanske... Colliton?

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Anders Berg: Hur många lediga alternativ finns? Förmodligen den mest namnkunniga och erfarna på marknaden.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
skönt att han har ett Brynäs hjärta i alla fall! Men oj, vad jag känner mig skeptisk. Bara att hoppas att Melin överbevisar oss fans... Mårtensson nära nu?

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Välkommen till Brynäs igen Melin, jag tycker han är en riktig sköning!

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{5915}: Ja, det var ett oväntat grepp. Såg inte den komma direkt?

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Jaha, det var allt? Jäklar vilket trött inslag. Två sega gubbar som inte gör mycket väsen av sig. Aja...

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Bra med Melin. Lugn och trygg, kan utveckla oss. Vi måste lita mycket på Bz.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
mk: Jag gillar Meln och när vi pratar trackreord. Vad har Bulan vunnit?

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Forsberg 1978: Passar också på att välkomna honom tillbaka till den finaste av hockeyklubbar. Han är i alla fall väldigt mediatränad och bekväm i intervjusituationer och liknande. Hoppas att han får en kick av att vara tillbaka och inte bara ser det som en lösning med nära till jobbet, typ...

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{363}: I sin senaste klubb var han omtyckt. De ville behålla honom.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Välkommen Roger!

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Jahap. Jag säger bara en sak:
Jag litar till 100% på vad Bengtzén gör.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{363}: Melin är ett säkert kort. Brynäs kommer fortsätta spela på den inslagna vägen, han kommer att skapa trivsel bland spelarna och han kommer att ge talanger chansen. Han har vunnit SM-guld, gått upp i SHL med AIK, och tagit de till semifinaler med en ytterst begränsad spelartrupp. Ett klokt men oväntat val av BZ.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Rumpelstiltskin: Det såg man inte komma!! Jag älskar Melin och hoppas att detta blir bra...Populär tränare bland spelare tror jag vilket kan vara bra. Vilka minnen som väcks nu !!

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Oavsett vad man tycker om detta så tycker jag att Melin ska få ett varmt välkomnande!! Han har trots allt ett hjärta i klubben och får ju ges en chans innnan man sågar honom!

Välkommen Melin!

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{6984}: Jag hade velat haft bulan kvar ett par år till. Han är en relativ färsk tränare som utvecklas själv och en känslomänniska. Tycker Melin är helt tvärtemot. Han tillhör den äldre skolan.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
honken21: Jag tycker att det är bra att endera tränaren eller sportchefen har sitt hjärta/rötter i Brynäs. Melin brukar vara bra att få ut mycket av sitt lag och kanske kan utveckla andra sidor av lagspelet hockey än Bulan.
Tummen upp!

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
mustigahjalmar: Ja det är positivt. Han kommer inte springa iväg till Luleå åtminstone. Men det känns som att Brynäs behöver en pådrivare... Är han rätt man för det? Han håller alltid väldigt låg profil.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
TRÖSKEN-ROGGA ÄR TILLBAKA!!!!

Nu blir det "trolling på Trösken" i sommar igen... :-)

Ni som inte vet vad jag pratar om behöver inte fråga... :-D

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Brynäsgubbe: Pådrivare har vi väll i Sjödin?

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Det känns fantastisk, jag ser fram emot uppdraget. Brynäs IF står i dag för en av SHLs mest moderna sätt att spela hockey, säger Melin.

Melin kommer att fortsätta på den inslagna vägen med hur vi ska spela om jag fattat det rätt och kan han bli en lite bättre matchcoach än Bulan så tror jag detta kommer bli bra!
Jag väljer iaf att se det positiva i detta!

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Brynäsgubbe: De mest positiva är väl att han inte kommer komma i kläm med domarkåren ;-)

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Mrassarson: Vi får hoppas på det.

Ingen Fälth ikväll... Och ingen Rautio.

Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Brynäsgubbe: Man kan vara pådrivare på fler än ett sätt.

« · 1819150 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)