SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
« Föregående · 1819359 · Nästa » Till forumet
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
bifhjärta: idag kommer de bara prata om alcen... snubben avgör ikväll.
Döpte den nya 4e kedjan till pansarvagnskedjan.... fan Ölund blomman och alcen bara manglade allt i lördags. ..kom igen nu
Döpte den nya 4e kedjan till pansarvagnskedjan.... fan Ölund blomman och alcen bara manglade allt i lördags. ..kom igen nu
+ 1
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
bifhjärta: Kan de inte visa den där "It's all well man"-skylten 100 ggr till? Tror vi inte sett den tillräckligt.
Fan nu skrev jag i fel tråd också. Sorry
Fan nu skrev jag i fel tråd också. Sorry
+ 3
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Gör dom reklam för en BILJÄVEL under en tyst minut?!?!
+ 11
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
bifhjärta: Det är nästan imponerande hur smaklös all deras jävla reklam visas. Åker in på isen tillsammans med en jävla bil. Håller tyst minut framför den så det ser ut som nån jävla Vovlo-seans. Sen har de väl seriens plottrigaste dräkter också.
Men förbannat, fel tråd igen.
Men förbannat, fel tråd igen.
+ 3
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Något sånt här nästa sässe?
Lindbäck - Rautio
Gunderson - Carlsson
Fälth - Andersén
Larsson - Rahimi (Melin favvo)
Zanetti - Boqvist/Kinnvall
Rödin - Jensen - Clark
Ikonen - Mårtensson - Zackrisson
Paille - Granström - Blomqvist
Caporusso - Ölund - Johannes Salmonsson (Melin favvo)
Alcén, Boqvist, Asklöf, Mannberg
Lindbäck - Rautio
Gunderson - Carlsson
Fälth - Andersén
Larsson - Rahimi (Melin favvo)
Zanetti - Boqvist/Kinnvall
Rödin - Jensen - Clark
Ikonen - Mårtensson - Zackrisson
Paille - Granström - Blomqvist
Caporusso - Ölund - Johannes Salmonsson (Melin favvo)
Alcén, Boqvist, Asklöf, Mannberg
+ 1
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Pettisbif: Rahimi högaktuell för Lakers enligt MrMadhawk...
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
bradberry: Dick Axelsson väljer mellan tre SHL klubbar, kan det vara Färjestad, Frölunda och Djurgården? Bubblare kanske Lakers och Luleå... knappast Brynäs va?
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{7225}:
FBK, Frölunda, eller DIF.
Bubblare: Luleå...
FBK, Frölunda, eller DIF.
Bubblare: Luleå...
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
bradberry: Mårtensson klar för LHC iaf, enligt Twitter...inget Brynäs för Tony M
+ 8
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Leonardo: bra det, men jag undrar hur LHC tänker med tanke på att de redan har Pajen på "center +35 kontot"
+ 1
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Leonardo: vadå enligt Twitter? Du kan inte specificera?
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Rahimi officiellt klar för Växjö, bra värvning.
+ 1
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Peja: okej, ursäkta då...twitter.com/SportExpressen :)
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Peja: Växjö värvar på, de var nog väldigt missnöjda att åka i kvartsfinalen mot Malmö, ryktas det inte om Victor Fasth också till laget på Mr Madhawk
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Leonardo: Elias Pettersson, en av Sveriges mest eftertraktade spelare, är ju också klar för Växjö. Tydligt att de numera inte bara lockar bra importer.
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Peja: Ja och Calof...ja deras mål var nog definitivt Guld detta år, men det hoppas jag de flesta lag har som mål i toppen...imon vänder vi :)
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{2064}: Brynäs utgående kontrakt på spelare : Felix Sandström, Lucas Carlsson, Jonathan Pudas, Lukas Kilström, Johannes Kinnvall, Juuso Ikonen, Nick Johnson, Oskar Lindbölom, twinsen och Tomas Zaborsky = 11 spelare
Nya värvningar hittills: Louie Caporusso och Henrik Larsson
Vilka skall vara kvar, vilka skall bort tycker ni:
Nya värvningar hittills: Louie Caporusso och Henrik Larsson
Vilka skall vara kvar, vilka skall bort tycker ni:
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Leonardo: Ser att Sebastian Wännström står som rykte på HV71 också utöver Brynäs, läste igår att han var spekulant för KHK också?
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Leonardo: Kinnvall, Zaborsky, Lindblom, Pudas, Carlsson, Kilström kvar resten bort
+ 1
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Leonardo:
Pudas och Westerholmarns ska ju redan vara klar för andra klubbar.
Jag behåller gärna Zaborsky, Ikonen, Carlsson, Kihlström och ev. Sandström (som back up).
In med Rödin, Mårtensson och en allsvensk toppspelare. Ge Boqvist, Ölund och Asklöf större roller.
Pudas och Westerholmarns ska ju redan vara klar för andra klubbar.
Jag behåller gärna Zaborsky, Ikonen, Carlsson, Kihlström och ev. Sandström (som back up).
In med Rödin, Mårtensson och en allsvensk toppspelare. Ge Boqvist, Ölund och Asklöf större roller.
+ 2
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{7225}: För min del kan kan de behålla Carlsson, Zaborsky, Ikonen, Kilström...Lindblom såklart men han är väl draftad av Flyers...tvillingarna bort likaså Johnson, Pudas o Felix....hoppas de dock får Boqvist att stanna och att Asklöf får vara med från början....jag vill ha en stabil målvaktsuppställning och försvar....sen får man se om Sunken spelar nästa säsong och om Simon försvinner?
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Anders Berg: Tycker det är bra att Mårtensson inte kommer hit. 36 år och jag tror han nått sin topp och är på väg utför...
+ 10
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Är det bara jag som är orolig över Lucas?
Tycker han stått still i år och hans skridskoåkning lämnar mer att önska, dessutom hans oförmåga att värdera lägen svårt/enkelt
Kilas har också varit ett osäker kort semi
Våra backar känns extremt små m Bertil Fälth borta, Kilas osäker, Pudas felkomponerad m Lucas. Zanetti har faktiskt känts rejälare än de nämnda
Tycker han stått still i år och hans skridskoåkning lämnar mer att önska, dessutom hans oförmåga att värdera lägen svårt/enkelt
Kilas har också varit ett osäker kort semi
Våra backar känns extremt små m Bertil Fälth borta, Kilas osäker, Pudas felkomponerad m Lucas. Zanetti har faktiskt känts rejälare än de nämnda
+ 3
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
tjugo8: Jag tycker att Lucas har varit riktigt, riktigt bra i slutspelet och bra sett över hela säsongen..Jag är inte orolig.
Mest orolig är jag att vi tappar honom till Nordamerika nu.
Mest orolig är jag att vi tappar honom till Nordamerika nu.
+ 3
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
tjugo8: Då Lucas bara är 19 så tror jag man skall ge honom minst ett år till.
Sedan håller jag med om att backarna är små. Bara Bertil, zanetti och Ersson som är över 90 kg! Behövs några till som ligger mellan 90-95 kg i ett tufft slutspel!
Sedan håller jag med om att backarna är små. Bara Bertil, zanetti och Ersson som är över 90 kg! Behövs några till som ligger mellan 90-95 kg i ett tufft slutspel!
+ 2
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Jonas Gustavsson klar för LHC! Vi behöver verkligen få in en stabil första keeper
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/9agjr/avslojar-monstret-klar-for-linkoping
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/9agjr/avslojar-monstret-klar-for-linkoping
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Hade gärna sett Thuresson tillbaka i Brynäs men verkar som han vill dit pengarna finns
bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2017/04/11/thuresson-har-nobbat-rogle-siktar-utomlands/
bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2017/04/11/thuresson-har-nobbat-rogle-siktar-utomlands/
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Vet inte om det varit uppe här innan. Men Zacke är på marknaden!
+ 2
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
tjugo8: Lucas var inte bra igår..slänger iväg pucken lite väl ofta..såg väldigt stressad ut igår.
Någon som denna matchserien sliter på är ju Gunde..vilken klippa han är!
Någon som denna matchserien sliter på är ju Gunde..vilken klippa han är!
+ 2
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
tjugo8: Jag tycker att Lucas gjorde en mycket stabil insats i senaste matchen. Spelade med pondus och var en av få backar som visade kyla med pucken och kunde spela sig ur pressen. Han var en av de spelare som klev upp i prestation när Bertilsson fick utgå.
Kan ibland göra fel avvägningar men det tar längre tid för backar att utvecklas och med tanke på att han faktiskt fortfarande är junior så gör han det riktigt bra.
Kan ibland göra fel avvägningar men det tar längre tid för backar att utvecklas och med tanke på att han faktiskt fortfarande är junior så gör han det riktigt bra.
+ 2
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
KalleTeodor: Instämmer. Även med föregående talare, Gunde är grym. Gnälls lite på att han inte kommer upp i samma nivå han hade förra gången han var här... Poängmässigt kanske det stämmer. Har inte kollat. Jag tycker han är en bättre spelare nu. Bättre över hela banan. Särskilt spelet utan puck. Även om jag fortfarande tycker det är hans svagaste del av spelet.
+ 5
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
bifhjärta: Vilken/vilka backar tyckte du var bra i Brynäs igår? Gunderson får man inte välja... :)
+ 1
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
KalleTeodor: Jag tyckte Kilas var rejäl, Zanetti bra. Kilas och Pudas skötte sig bättre än många andra matcher denna matchserien.
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
bifhjärta: Då är vi överens om Zanetti. Tyckte också att han var bland de bättre. Kilas är bra i det fysiska spelet sätter stopp och vinner puck men slarvar lite för ofta med att spela pucken vidare till en annan spelare i samma lag och så börjar allt om igen...
+ 3
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Inkazar: Rögle har väl lagt bud på han läste jag i Madhawk...han är en bra spelare att ha
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Leonardo: masken lägger bud på allt. De är lite så han jobbar.
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Inkazar: Masken är bra han, gick i skolan med han :)
+ 2
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
En bra målvakt skulle man haft... Grattis Linköping!
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Leonardo: de förnekar jag inte. Bara talar om hur jag upplever att det brukar vara när masken är i SHL å härjar ;)
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Nu kommer ett löst löst rykte. Jag har hört att Brynäs är intresserade av firma Robert Rosén och Richard Gynge. Ta det med nypa salt då det inte är från min normala källa.
+ 1
« Föregående · 1819359 · Nästa »