Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Sådär 100% utdelning på nya slipsen!!!
Slappt backspel av Jacobsson.
Det troliga som händer nu är att vi ska spela på resultat och låter därmed SAIK skölja över oss. Hemska tanke...
Ja, ditt SAIK ser inte alls bra ut efter 7 min.
Rena hönsgården och 3 mål i arslet...
Blir däng.
Stänger av matchen efter 7 min i 1á efter 3-0 och hönsgård.
Tack Å hej.
Brynäs IF (White) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 4th Line | 19. Ljunggren, Daniel | 20. Larsson, Alexander | 34. Brodin, Daniel | |||||
| 3. Djoos, Christian | 28. Björklund, Jonathan | |||||||
| 3rd Line | 4. Lauritzen, Sebastian | 9. Enterfeldt, Sebastian | 11. Ollas, Jesper | |||||
| 22. Sundqvist, Jörgen | 8. Persson, Dennis | |||||||
| 2nd Line | 90. Harju, Johan | 39. Nordquist, Jonas | 23. Sweatt, Bill | |||||
| 55. Jacobsson, Robin | 52. Kilström, Lukas | |||||||
| 1st Line | 53. Thuresson, Andreas | 41. Scott, Greg | 18. Rödin, Anton | |||||
| 15. Bertilsson, Simon | 13. Gunderson, Ryan | |||||||
| Goalies | 30. Rahm, Robin | |||||||
| 40. Holmqvist, Johan | ||||||||
| ||||||||
Simon Bertilsson (LD)15Ryan Gunderson (RD)13Andreas Thuresson (LW)53Greg Scott (CE)41Anton Rödin (RW)182:A FEMMANRobin Jacobsson (LD)55Lukas Kilström (RD)52Johan Harju (LW)90Jonas Nordquist (CE)39Bill Sweatt (RW)233:E FEMMANJörgen Sundqvist (LD)22Dennis Persson (RD)8Sebastian Lauritzen (LW)4Sebastian Enterfeldt (CE)9Jesper Ollas (RW)114:E FEMMANChristian Djoos (LD)3Jonathan Björklund (RD)28Daniel Ljunggren (LW)19Alexander Larsson (CE)20Daniel Brodin (RW)34
inte mycket till ändring i femmorna harju upp i andra.
Brynäslegenden:
Jag hoppas och tror också på en bragdinsats, 3-4 på straffar
Revansch för kvartsfinalen i våras och mötet i september
Cementera honom i 4:e kedjeformation och värva en ny förstecenter! Allt duttande kommer att sprida oro och rubba kontinuiteten.
Dyrt? -Ja!
Värt det?-Definitivt!
...plus en ny målvakt såklart bla, bla... :)
Rossa: Ja, det ser inte alls lovande ut med Nokelainen såhär långt, han har redan vilats för känningar i tre olika omgångar denna säsongen, försäsong inräknat.
Blir ju svårare för honom själv att verkligen visa sin bästa nivå med dessa återkommande spelavbrott.
Agera Sundlöv, leta efter en ny 1:a center för detta håller inte.
Brynäslegenden:
Ingen Nocke...SUCK, SUCK, SUCK !!!
O ingen Molin heller