Skellefteå AIK-Brynäs IF
« Föregående · 263669 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
t0rre: Om LHC skulle torska vilket liv det skulle bli. Vänd på allt, hur skulle man reagera om BIF var i LHC:s situation? Ta en klunk till av bubbelvinet, Persson!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Malmström, Casselstål och Lind!
Borde vara Bertuzzi, Hejduk och Forsberg.
Borde vara Bertuzzi, Hejduk och Forsberg.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Hade hoppats få ett positivt slutintryck ändå av den här mardrömssäsongen, men nu vete...
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues:
Det är lugnt, det är bara 34-11 i skott efter två perioder. De vänder i sista...
Det är lugnt, det är bara 34-11 i skott efter två perioder. De vänder i sista...
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Exakt.Det räckte väl med säsongen som sådan.Nu kommer hela Sverige att skratta åt dom.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne: Men SAIK är ju grymt bra hemma o ni har ju egentligen inget att spela för...
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf:Vägrar slå på TV:n o kolla in skiten. Va fan ska dom säga till sitt försvar imorron????????
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
I säsongens elfte timma skämmer Brynäs ut sig inför hela hockey-Sverige. Som om det inte räckt med all skit som tidigare hänt under säsongen...
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
RavenLord: Känns viktigt att Linköping fixar det här nu. Ingen höjdare om Brynäs sumpar elitseriekontraktet åt dom. Jag kan lätt föreställa mej hur jag skulle reagera i deras brallor.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
RavenLord: En förlust med ett par mål hade jag inte sagt nåt om.Men det här ..... Har föreningen nån självkritik går man ut och ber om ursäkt och betalar tillbaka till dom som åkt upp.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Ja nog fan är det dåligt av BIF men de klappar tydligen ihop helt nu efter att ha spelat ca 30-40 matcher som varit livsviktiga före den här ;) och kanske inte så konstigt om de inte orkat hämta motivation och krafter för den här matchen....men sån här STOR förlust näää det trodde jag då inte.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Håller med,det här kastar en JÄVLIGT mörk skugga över Brynäs som klubb.Ett riktigt jävla lågvattenmärke.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Är det nått skämt uppe i lapphelvete eller?
Tyckte Gunnar sa att dom skulle avsluta serien på ett bra sett!!
Tyckte Gunnar sa att dom skulle avsluta serien på ett bra sett!!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: Jag hade tagit en förlust ikväll med ett eller högst två mål. Men det här är så bedrövligt så man vill inte visa sig i morrn...
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Dom sågar Brynäs IF som förening o ställer frågan hur Brynäs skulle reagera om dom var i LHC situation och LHC uppträde på det här viset. Tycker att Gunnar Persson ska gå ut i tidningarna imorgon o be om ursäkt för det här pinsama uppträdandet!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Fy f-n vad pinsamt!!! och vilket hån mot de Brynässupportrar som åkt upp till skellefteå. Förutom skammen borde spelarna betala deras resa ur egen ficka..
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright:Näe,det här är bara ett kvitto på att det behövs klasspelare till nästa år.Det här är ju för helvete ett hån.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Strozzi: Det här glömmer i alla fall inte jag i första taget. Det är så skamligt och så dåligt så det finns inte...
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Allsvenska laget aik klev ihop efter utskåpningen mot allsvenska laget rögle i förra omgången (hämtade in 0-6 till 5-6). Intressant att se om elitserielaget Brynäs har samma stake som allsvenskarna aik.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
aphac: Håller med den som skrev att hela heltsintrycket av kvalet blir totalt skamfilat av kvällens "insats". Det här visar hur oerhört tunn trupp Brynäs har. Några ordinarie borta och allt bara faller pladask. Brynäs kanske inte är elitserievärdigt, trots allt...
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: Det blir det här som media och andra kommer att komma ihåg från KS-03.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Clarence: Helt klart.Det här kastar en jävla skamfläck över hela skiten.Utspelade av ett gäng renskötare.Lahti kan fara åt helvete,han duger inte ens till att döma på den här nivån
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Rögle slå LHC nudå så SAIK har möjlighet att ta sig till Elitserien nu när de slår BIF....vill ha med SAIK upp inte LHC
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Kommentatorerna är förbannade på Brynäs uppträdande, dom tycker att det är dåligt och att dom spelar bort sin egen heder i denna match och att Brynäs har ett ansvar gentemot sin kollega LHC att ändå försöka spela hockey! Geniet Persson tog timeout efter 1-7 målet!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Även om LHC fixar detta på egen hand så SUGER BIF:s uppträdande i SK-Å. Fy fan vad dåligt.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Strozzi: måste rätta mig själv här.. lundsröm är ju på landskampläger.. =)
Men visst är d väl ändå en bedrövlig insats? ja skäms..
Men visst är d väl ändå en bedrövlig insats? ja skäms..
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
aphac: Det här kastar en stor skamlig fläck över hela kvalserieäventyret. Gonatt!g
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Brynäsare blir neddragna o hakade i parti o minut men det skiter Lahti fullständigt i!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ser jag den där jävla finnen ute och gå kör jag över honom direkt.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Förvånande att vi inte spöar saik även om vi bara lirar med ett B-lag. Ännu ett tecken på Elitseriens förfall.
« Föregående · 263669 · Nästa »