1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779522 inlägg · 7967 ämnen

Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012


Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
tjugo8: "BACK SOON"

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
70 Rodrigues: Nån som har bild?

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
tjugo8: Ja, jag har bild: "BACK SOON".
En ny back på ingång?

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
tjugo8: Ingen bild här heller.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Huge:Så nu är du expert på målvakter med.. Är det nånting du inte kan?

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Jävla CMORE. Inte första ggn. 450:- i månaden.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Slajsarn: Huge kan nog referera utefter det som syns nu!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Slajsarn:
 
"Huge:Så nu är du expert på målvakter med.. Är det nånting du inte kan?"
 
Vara kritisk mot Sundlöv? ;-)

Redigerad kommentar


Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Slajsarn: Text-TV fungerar givetvis alldeles utmärkt, klart han har bild ;-)

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
sylf: Snälla sätt 5-3 nu så man kan ta ett andetag iaf!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Nytt PP för SAIK...Nordqvist igen. Tack för det.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
sylf: Nordan har ingen bra kväll.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Nu har väl ändå 39 spelat klart för idag..

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Hahaha #39. Fan säger man.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
90Steen_:
Nordan slog dank när nya kontraktet var påskrivet...?

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
rafalski: Inte ikväll heller....

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
rafalski: Ingen bra säsong....

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
70 Rodrigues: Brynäs har slutat spela BP nu!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
För helvete TJ, visa lite stake nu!!!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
foppa78: sätt femman nu i pp. Spelar dom som jag vill så blir det mål :-)

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
70 Rodrigues: PP nu då!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Bra PP. Fasen vad nära.

Btw, 25-11 i tek. Vad hände där!?

Ny chans. Snälla, snälla, snälla, snälla...

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
NORDAN spelade i PPet..
Tommy?!?!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Lindström: Nytt PP sätt puckjäveln nu!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Å även i detta....
Suck

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
foppa78: Ja, för sen kommer kompensationerna!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Men jesus vilka lägen...

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Widing går på precision så klart...

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
foppa78:
W skjuter inte över...han skjuter rätt i magen

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
sylf: Vilket jävla överfall!
Stäng av idiotjäveln

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
HANSENS OKBEN?????

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Herrejävlar vilket tryck! Nu avgör vi det här.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Men nu får de fan läge på läge...skärp er nu!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
tjugo8: tredje raka pp på typ sju minuter. Var är målen?

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Zappaholic: Fixar SAIK detta blir de livsfarliga..

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
bradberry: Fan, det där såg inte skönt ut!!!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Känns som 3-5 lr 4-4.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Zappaholic:
39 41 31, loser pp

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
9Kanske ska Thuresson prova Lindholms klubba.....

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Sitter å garvar. Helt sjukt.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
TJ verkar fan inte ha riktig koll just nu, hur fan tänker karln när det gäller PP?

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
70 Rodrigues: nu är det skitnödigt!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Ta slut nu matchjävel!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012

foppa78: JAAAAAAAAAA!!!!

 Enterfeldt, jag älskar dig!


Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012

Dum och dummare kommenterar


Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Men TACK!!

Ärligt talat trodde jag inte på detta inför sista, men jävligt bra hanterad tredjeperiod. Saknar dock mål i PP.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Zappaholic: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa utlööööösning!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Har reagerat över att Brynäsarna de senaste omg inte ser glada ut när de gör mål...

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Kroken grym idag. Enterfelt mycket bra. Skönt med Hansen på isen...

« · 1539966 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)