Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
« Föregående · 1520473 Till forumet
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Härlig start. Och satan vad jag har saknat SAIK:s partiska kommentatorer på csports. Suck.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Pettisbif: Molin behöver nog lite speltid snart, om inte i A-laget så i alla fall i J-20.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Skellefteå-Brynäs (inför)
Ja, vi får utgå ifrån att Tommy Jonsson att lämnat in en helt felaktig laguppställning. I tre mot två-spelet på uppvärmningen såg kedjorna nämligen precis ut som mot Modo. Inte Järnkrok som center och inte Harju och Widing i fjärdekedjan. Och så vidare.
Sportbladet:
Jonsson mörkarSkellefteå-Brynäs (inför)
Ja, vi får utgå ifrån att Tommy Jonsson att lämnat in en helt felaktig laguppställning. I tre mot två-spelet på uppvärmningen såg kedjorna nämligen precis ut som mot Modo. Inte Järnkrok som center och inte Harju och Widing i fjärdekedjan. Och så vidare.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
MarcusElving:tycker de ser rätt intressant ut, men ut med mats och in med molin.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Zappaholic: Ja, vi får lita på att han har någon genial anledning till dessa ändringar.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
MarcusElving: Tommy blev bäste coach förra året...han vet något vi inte vet...kanske...hoppas jag...
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
arnio: Haha, kanske det. Eller så mörkar han, han kanske ställer upp med ett helt annat lag när pucken släpps? ;)
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Jag tror framför allt att det är Harju man vill ha igång.
Redigerad kommentar
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
MarcusElving: Hade hellre sett Molin och Johansson istf Harju och Lavander!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
foppa78: Det är bara Tommy som vet hur Tommy har tänkt med dessa kedjor. Vi får se om det ger någon effekt.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
MarcusElving: Ja du, det där borde bli ett riktigt jävla uppvaknande :-)
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
70 Rodrigues: Ja, inte vad man förväntade sig. Han är uppenbarligen inte nöjd med många av spelarna och vill försöka väcka dem. Ser ingen annan förklaring.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Tommy har sprängt en atombomb bland kedjorna, allt är omrört!
Lavander-Hansen-Järnkrok??????
| 4th Line | 41. Widing, Daniel | 28. Lindholm, Elias | 90. Harju, Johan | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 29. Molin, Emil | 25. Johansson, Martin | |||||
| 3rd Line | 31. Granström, Jonathan | 9. Enterfeldt, Sebastian | 16. Lauritzen, Sebastian | |||
| 13. Gunderson, Ryan | 3. Djoos, Christian | |||||
| 2nd Line | 11. Ollas, Jesper | 39. Nordquist, Jonas | 53. Thuresson, Andreas | |||
| 4. Berglind, Victor | 15. Bertilsson, Simon | |||||
| 1st Line | 62. Lavander, Mats | 24. Hansen, Mads | 19. Järnkrok, Calle | |||
| 22. Sundqvist, Jörgen | 5. Löf, Simon | |||||
| Goalies | 30. Rahm, Robin 40. Holmqvist, Johan | |||||
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
foppa78:Så du menar att vinstchansen ökar bara för att man tippar vinst?
Klart som fan att ALLA Brynäsare hoppas på vinst. Men nu är det fråga om att tippa på vad man TROR det blir, inte vad man HOPPAS!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Peja: Nu ska vi inte vara sånna det är bara vinst som gäller PUNKT SLUT!!!!
Vinst 3-1
Vinst 3-1
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Jag tror att sviten över matcher utan förlust under ordnarie matchtid upphör ikväll, men hoppas att jag har fel.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Slajsarn: 2-2 och vi vinner i förlängningen.
Harju, Löf och Gunderson. I den ordningen...
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
70 Rodrigues: Jag har en känsla av att det blir torsk ikväll men hjärtat säger seger med 4-3 efter sudden.
« Föregående · 1520473