Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Hur länge höll dom tätt? 20 sek?
Lindström:Ja #16 fick se ett baklängesmål från första parkett..
Det va väl en ganska vass räddning på första möjligheten och sedan fick ju SAIK stå helt omarkerad tid på sig att sikta och lyfta upp den i taket. Inte mycket för målisen att göra åt.
Jag tänkte för mig själv när vi satte 1-1 i PP att det var ett perfekt psykologiskt mål då SAIK var lite griniga på domarna och började hamna ur balans. Sen sprätter de in 2-1 19 sekunder efter. SUCK!
Inte mycket för Rahm att göra på något av målen.
Skönt att vi fick utdelning i PP.
Jag tror faktiskt att vi kan ta någon pinne här, trampa på nu i andra gubbar!
Redigerad kommentar
Jaaaaaa!!!
Neeeer, Sunken
Slajsarn: Bra där Harju.
Vad är det för grisspel mot Sundqvist. Borde ju vara matchstraff på att använda klubban så där. Jävla idioter.
Fan gör domaren? Hur kan han missa slakten på Sunken?
Skulle vara kul att få det domslutet förklarat.
Qvarre: Han missade inte, han hade armen uppe men när brynäs gjorde mål så blev det ingen utvisning.
FEL tycker jag! Var ju hög klubba från skellefteåspelaren så det skulle ha blivit 2+2 på den. så där skulle domarn ha tagit en utvisning och sedan gett ett mål. Eller?
Hade domaren dömt efter regelboken så hade SAIK inte troligtvis inte målat direkt efter.
5 mot 3 nu, skulle varit 4 mot 5.
Qvarre: tack ska ni ha domarna. Pinsam bedömning för i helvete.
och ja, jag tänker skylla dessa två mål på domarna.
Började med att ingen stod upp för Sunken eller Kroken. Sen visar #16 vilket geni han är.
Erat: Vad i helvete håller domarna på med?
Han vänder ju fan ryggen till. Vad ska Bertilsson göra?
Tragiskt att domarna ska få förstöra en match så totalt.
Anders Berg: Vad menar du med " räcker inte till"? Utveckla gärna det där. Tror inte du ser matchen...
Pinsamma utvisningar ledde till det här...
Redigerad kommentar
Tack domarna, 5-2!