Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Slajsarn: 2-2 och vi vinner i förlängningen.
Harju, Löf och Gunderson. I den ordningen...
Vinst 3-1
foppa78:Så du menar att vinstchansen ökar bara för att man tippar vinst?
Klart som fan att ALLA Brynäsare hoppas på vinst. Men nu är det fråga om att tippa på vad man TROR det blir, inte vad man HOPPAS!
Tommy har sprängt en atombomb bland kedjorna, allt är omrört!
Lavander-Hansen-Järnkrok??????
| 4th Line | 41. Widing, Daniel | 28. Lindholm, Elias | 90. Harju, Johan | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 29. Molin, Emil | 25. Johansson, Martin | |||||
| 3rd Line | 31. Granström, Jonathan | 9. Enterfeldt, Sebastian | 16. Lauritzen, Sebastian | |||
| 13. Gunderson, Ryan | 3. Djoos, Christian | |||||
| 2nd Line | 11. Ollas, Jesper | 39. Nordquist, Jonas | 53. Thuresson, Andreas | |||
| 4. Berglind, Victor | 15. Bertilsson, Simon | |||||
| 1st Line | 62. Lavander, Mats | 24. Hansen, Mads | 19. Järnkrok, Calle | |||
| 22. Sundqvist, Jörgen | 5. Löf, Simon | |||||
| Goalies | 30. Rahm, Robin 40. Holmqvist, Johan | |||||
Redigerad kommentar
Skellefteå-Brynäs (inför)
Ja, vi får utgå ifrån att Tommy Jonsson att lämnat in en helt felaktig laguppställning. I tre mot två-spelet på uppvärmningen såg kedjorna nämligen precis ut som mot Modo. Inte Järnkrok som center och inte Harju och Widing i fjärdekedjan. Och så vidare.
Hur länge höll dom tätt? 20 sek?
Lindström:Ja #16 fick se ett baklängesmål från första parkett..
Det va väl en ganska vass räddning på första möjligheten och sedan fick ju SAIK stå helt omarkerad tid på sig att sikta och lyfta upp den i taket. Inte mycket för målisen att göra åt.
Jag tänkte för mig själv när vi satte 1-1 i PP att det var ett perfekt psykologiskt mål då SAIK var lite griniga på domarna och började hamna ur balans. Sen sprätter de in 2-1 19 sekunder efter. SUCK!
Inte mycket för Rahm att göra på något av målen.
Skönt att vi fick utdelning i PP.
Jag tror faktiskt att vi kan ta någon pinne här, trampa på nu i andra gubbar!
Redigerad kommentar
Vad tror ni om kvällens fight?
Tips: 2-3