Skellefteå - Brynäs!!
« Föregående · 749238 · Nästa » Till forumet
Skellefteå - Brynäs!!
Jag tror vi vinner men de blir ingen utklassning 4-2 till oss tror jag. Är det nån som vet vem som vaktar kassen på måndag??
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
21olsson:
Vi är många här som ger blanka fan i träningsmatcherna, premiären mot HV71 är det som gäller.
Vi är många här som ger blanka fan i träningsmatcherna, premiären mot HV71 är det som gäller.
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
men elitserien börjar på måndag nog för att de riktiga händer på torsdag men de börjar på måndag:)
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Skellefteå - Brynäs på måndag då börjar elitserien alla lag spelar inte då några spelar på tisdag också.
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
21olsson:
Jag vet att det är Linköping-Frölunda och FBK-Luleå på måndag, men BIF lirar ju som sagt träningsmatch då och har premiär på hemmais!
Jag vet att det är Linköping-Frölunda och FBK-Luleå på måndag, men BIF lirar ju som sagt träningsmatch då och har premiär på hemmais!
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
claesw: Försöker du vara ironisk eller?
Nu på måndag börjar ES med Brynäs på bortaplan mot Skellefteå, tror du vi åker buss från Gävle till någon träningsmatch på en måndag?
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
65selander:
Får man inte vara på glatt och skojfriskt fredags-humör och tråka SAIK lite?
Får man inte vara på glatt och skojfriskt fredags-humör och tråka SAIK lite?
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
claesw: Glöm inte att om vi vinner på måndag så är ju SM-guldet mer eller mindre bärgat...
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
74050: Försvarsmakten hade ingen lust att flyga upp mig denna gång.
En dagstripp längsmed E4:an med glada hockeyvänner är inte fel det heller.
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
bra att matchen visas på Canal+! :) och sen blir de resa med Brynäs Stockholm till hemmapremiären på torsdag.
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
När man går in i nya Läkerol Arena,känns det lite för mycket av Löfbergs Lila Arena stuk,över det hela.
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
51 Roger: Ejendals är också ganska lik LLA.... men ja tycker LLA är schyst så de gör inte mig nått
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
51 Roger: "När man går in i nya Läkerol Arena,känns det lite för mycket av Löfbergs Lila Arena stuk,över det hela."
Sen åker Brynäs omkring med Färjestads gamla spelarbuss oxå.
Sen åker Brynäs omkring med Färjestads gamla spelarbuss oxå.
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Bissett19: Ang bussen så beror det på att det är Swebus som äger bussarna och båda klubbarna använder Swebus
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
65selander: Vi stod o tittade in i bussen i sundsvall,det var faneme lila överallt invändigt,usch!!
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
65selander: Vilken märklig form på tröjan, har du redan blivit överkörd av westerlinds rullator? ;)
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Clubsport: Var det inte bara tröjreklamen dom skulle skicka till oss om det uppkom några nya?
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Bissett19: Kameran är på laddning men Clubsport har den på bild i sitt arkiv.
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
65selander: Äääh Paddan är bara avis för att den senaste röjan han köpte var Tommy Själins tröja från-79:)
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
65selander:
Jag fick AXA-lapparna hemskickat! Vad jag nu ska med dom till...
Jag fick AXA-lapparna hemskickat! Vad jag nu ska med dom till...
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Bissett19: Den hade iofs varit trevlig att äga, men en tröja från 2003-2004 är mitt senaste inköp. Märkligt nog finns det inga gameworn:s med mitt efternamn påklistrat
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Nágon som vet hur skadeläget ser ut inför premiären? är det fortfarande "bara" de 3 tidigare skadade backarna som saknas?
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Hence: Det lär bli en het tillställning på måndag. SAIK kommer att kriga like there was no tomorrow och som om detta var den enda matchen den här säsongen. Att vi slog dem enkelt sist det begav sig betyder inte ett dugg. Kan vi undvika utvisningsbåset och spela bra i powerplay vinner vi matchen. SAIK lär vara på vippen till övertända och kommer att dra många utvisningar på sig.
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Jompe: Det kommer att dugga utvisningar i denna match åt båda hållena så det som avgör är PP och BB. Vore fruktansvärt bra om vi kunde ta ledningen men inte för stort eftersom Brynäs har så svårt att hantera sådant ;-)
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Känner spänningen om morgon dagen, tror själv ändå att vi kommer spela slapp imorgon första period men kommer absolut ikapp och kommer att vinna!
Länkar:
http://www.brynas.info.se
http://www.brynas.info.se
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Sperrle och Kristan är inte så pjåkiga de skall i alla fall kunna ta oss till slutspel och där kan ju allt som bekant hända.
No fan ska de va bättre än Hadelöv, Backlund eller Lassila? Och vem fan har Mora i mål? En rallyförare eller?
No fan ska de va bättre än Hadelöv, Backlund eller Lassila? Och vem fan har Mora i mål? En rallyförare eller?
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Laget mot Skellefteå:
Målvakter
Robert Kristan
(Daniel Sperrle)
Backpar
Daniel Casselståhl - Daniel Johansson
Jörgen Sundqvist – Nicholas Angell
Tommy Sjödin – Peter Nolander
Kedjeformationer
Andreas Dackell – Mikael Lind - Björn Danielsson
Mattias Månsson – Nicklas Bäckström – Daniel Hermansson
Ove Molin – Mads Hansen - Lars-Erik Spets
Henrik Malmström - Sebastian Karlsson – Johannes Salmonsson
Extra spelare
Jonathan Carlsson och Richard Gynge
Se länk:
Målvakter
Robert Kristan
(Daniel Sperrle)
Backpar
Daniel Casselståhl - Daniel Johansson
Jörgen Sundqvist – Nicholas Angell
Tommy Sjödin – Peter Nolander
Kedjeformationer
Andreas Dackell – Mikael Lind - Björn Danielsson
Mattias Månsson – Nicklas Bäckström – Daniel Hermansson
Ove Molin – Mads Hansen - Lars-Erik Spets
Henrik Malmström - Sebastian Karlsson – Johannes Salmonsson
Extra spelare
Jonathan Carlsson och Richard Gynge
Se länk:
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Långben: Apropå mycket att komma med...ditt inlägg var ju väldigt viktigt och intressant.
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Bissett19: Helt otroligt att Spets får chansen match efter match utan att prestera, vad har han för hållhake på Boorken egentligen??
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
70 Rodrigues: Ja det kan man bara spekulera i,men i dagsläget finns det ju ingen annan tillgänglig på den platsen.
« Föregående · 749238 · Nästa »