SM-final 2 - Brynäs - Luleå
« Föregående · 2870070 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Så fort jag stängde av började Brynäs göra mål. Ska jag slå på tv:n igen?
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Man måste in folk framför kassen. Att det skall vara så svårt att få till. Kom igen nu, ett till så det blir lite spänning.
+ 3
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Nu har grabbarna vaknat , bra!
Snyggt nu tar vi med oss detta till nästa match så knäpper vi Luleå på deras hemmaplan, vilket vi gjort två gånger redan under den här säsongen.
Snyggt nu tar vi med oss detta till nästa match så knäpper vi Luleå på deras hemmaplan, vilket vi gjort två gånger redan under den här säsongen.
+ 4
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Marcus Ersson, kom i håg när han var inne på avgörande målet mot HV71. Klenis Ersson.
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Erat:
Visst är det märkligt att de väntar till tredje innan de börjar att spela hockey =)
Visst är det märkligt att de väntar till tredje innan de börjar att spela hockey =)
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
SuneMangs: Haha, Brynäs trycker på, Luleå verkar lite lite stressade. Men fan, du kanske får trotsa jinxen. Jag är inte tillräckligt nyanserad.
+ 2
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Slaven82: Det var väl klenis Pudas som inte orkade hålla undan..
+ 2
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
När man tappat hoppet så kommer det tillbaka igen och så blir man säkert besviken sen ändå.
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Aja, nu var det nog game over. Men viktigt att ta med denna pushen, se att lönar sig med det intensiva spelet vi visar upp i tredje.
+ 4
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Jannes 22: Tv:n var fortsatt av, men det verkade inte hjälpa. Vi snyggade till siffrorna lite i alla fall. Nya tag på onsdag.
+ 2
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
SuneMangs: ah men dåså. Ja 2 mål lyckades vi med iaf, bygg vidare på det till nästa. Jag litar på dig, om vi ligger under på onsdag så stänger du av igen
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
mk: Juste fan, det var Klenis-Pudas. Men Ersson var också inne på mål. Vi skulle haft kung Berra.
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Rövflyt…första anfallet i tredje perioden i princip och så sitter den på ett flaxskott som tar på vår gubbe
+ 9
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Tyvärr räcker de inte att komma på att man ska spela hockey med 13 minuter kvar av en match iaf, kanske är nått att ta med sig till nästa
+ 2
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Erat:
Japps men det var självförvållat
Nu lär nog käken vara av på #11 också med tanke på att han tog slagskottet med käken ...
Japps men det var självförvållat
Nu lär nog käken vara av på #11 också med tanke på att han tog slagskottet med käken ...
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Nycklar till nästa match:
- Tävla 100 % från start
- Inga onödiga utvisningar
- Matcha Rödin hela powerplay-tiden
- Mer av trycket mot deras kasse som vi sett i tredje
- Tävla 100 % från start
- Inga onödiga utvisningar
- Matcha Rödin hela powerplay-tiden
- Mer av trycket mot deras kasse som vi sett i tredje
+ 6
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Vi var bra 7 av 60 minuter ungefär. Det räcker inte mot en så bra motståndare.
+ 3
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Sen kan man ju fråga sig vad i helvete detta är för tid att ha en hockeymatch på en röd dag?!?!?
+ 3
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Anders Berg: Spot on.
Man får säga vad man vill men idag är det vår disciplin som fäller oss.
Man kan inte nog snacka om det då det är så brutalt avgörande idag.
Man får säga vad man vill men idag är det vår disciplin som fäller oss.
Man kan inte nog snacka om det då det är så brutalt avgörande idag.
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Anders Berg: 4 - 0 i matcher var väl ändå en utopi...Nu har vi torskat en och det betyder inget när nästa match börjar
+ 5
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
”Ännu en Brynäsintervju på TV4, nu en mäklare”
Hån mot Ersson som fick karriären förstörd av en skridsko inne i luleforumet. Riktigt jävla lågt.
Hån mot Ersson som fick karriären förstörd av en skridsko inne i luleforumet. Riktigt jävla lågt.
+ 3
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
OveJärnkrok: Synd att Bulans gnäll...ska löna sig...
Hoppas gällas stil vinner i längden...
Hoppas gällas stil vinner i längden...
+ 8
« Föregående · 2870070 · Nästa »