Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
« Föregående · 1235456 · Nästa » Till forumet
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Qvarre: Ja, ska dom ändå kvala så behöver dom ju inte poängen!!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Gör en bra sista nu och ta 3 pinnar. Viktiga poäng och det vore ju trist att förlora poäng mot SSK då jag är helt övertygad om att de hamnar i kvalet.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Lyckas bara Markström ta nån puck i tredje kan nog det här gå vägen. :-)
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf: Galet jämnt målmässigt i kväll i alla matcher. Min idiotlången med 6 kryss kanske går in =)
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf: 3+3 blir 6.. 3+6 blir 9.. och det är ju tröjnumret..
Nåt har han rökt iaf.
Nåt har han rökt iaf.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Luktar torsk idag.
Onödig torsk... Vi kan ju men åker på en skridsko för ofta...
Onödig torsk... Vi kan ju men åker på en skridsko för ofta...
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
dreamland: Fyfan så jävla dåligt!!!!!
Nu har man GETT bort 2 baljor!
Nu har man GETT bort 2 baljor!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Erat: så fort man tog en whiskey så gjorde vi 1-1....kan bli ett jobbigt slutspel :)
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Partyjack: Om han rökt svamp, vad har då dåren i Karlstad gjort?
Satan vilket uselt PP!
Satan vilket uselt PP!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Alltså;
1. Kommentatorn är SSKare
2. Kommentatorn har rökt svamp
1. Kommentatorn är SSKare
2. Kommentatorn har rökt svamp
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
65selander: Fan va skönt!! Underbart att Kahna är igång!!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
65selander: Kan vara det mest nödvändiga bankrånet någonsin när vi närmar oss slutspelet..
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Herre jävlar Kahna... Trodde jag skulle få skrika passa då din jävel :-))
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf: 1-0 kommer ifrån ett horribelt byte utav Brynäsarna. Annars så är det uselt spel från båda håll. Skjut och pressa framför mål
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf:
Får hoppas att skärpan kommer i 2:a & 3:e i stället. Första perren brukar ju vara Brynäs sämsta.
Får hoppas att skärpan kommer i 2:a & 3:e i stället. Första perren brukar ju vara Brynäs sämsta.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
bradberry: Finns ingen jävlaranamma i anfallen heller, ser lojt ut när det bränner till.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf:
Bedrövlig skärpa i avsluten i alla fall för nog Ska Brynäs göra i alla fall 1 mål på de möjlighter de skapat.
Bedrövlig skärpa i avsluten i alla fall för nog Ska Brynäs göra i alla fall 1 mål på de möjlighter de skapat.
Redigerad kommentar
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf: "Fullständigt bedrövligt så här långt!"
- Inte framåt!
Men tyvärr verkar man ta lite för lätt på uppgiften ikväll.
Uppryckning väntas!
- Inte framåt!
Men tyvärr verkar man ta lite för lätt på uppgiften ikväll.
Uppryckning väntas!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Varför ser det ALLTID lika oengagerat ut i första perioderna på bortaplan?? Kanske ska sluta med bussresor på matchdag och åka dagen innan istället eller nåt. Ska det se ut så här så måste vi ju vinna serien om vi ska vinna guldet :)
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
spud: Jo, men NHL tappar sina mest värdefulla spelare till OS-turneringen. Inte bryr man sig om nå norrmän eller en skadad fd NHL proffs (som troligtvis kommer bli ännu mer skadad)
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
spud: Flera av Saiks bästa spelare, bäste poängplockaren i DIF, Markström hos BIF som betyder lika mycket som Foppa,Näslund,Skröder tillsammans.
Ja, det är lika absurt att spela ES under J-VM som det är under OS, just därför skulle han inte ha öppnat käften.
Ja, det är lika absurt att spela ES under J-VM som det är under OS, just därför skulle han inte ha öppnat käften.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Lunkan: Ja ni brynäsor ni ogillar att kliva in i 2000 talet.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf: Det är en viss skillnad på OS och JVM, till OS kommer enbart lagens absolut bästa spelare. Till JVM skickas inte hela förstafemmor, visst ni tappade markström som är en viktig spelare för er. Men vi tappar en hel kedja av våra bästa forwards.
Men det är lika absurt att spela es omgångar under JVM som OS, tror knappast att man skulle planera in SM slutspelet samtidigt som VM går av stapeln.
Nu när till och med NHL gör uppehåll för os är det ju aningen märkligt att inte Elitserien gör det.
Hur tänker ni uttala MODO med er mycket påhittiga nya stavning?
Men det är lika absurt att spela es omgångar under JVM som OS, tror knappast att man skulle planera in SM slutspelet samtidigt som VM går av stapeln.
Nu när till och med NHL gör uppehåll för os är det ju aningen märkligt att inte Elitserien gör det.
Hur tänker ni uttala MODO med er mycket påhittiga nya stavning?
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf: Hädanefter stavar vi m0d0 med nollor istället för o'n
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Erat: Det som verkligen förbryllar är att det var så jävla bråttom att spela av omgångar när JVM var i full gång och sedan får man veckor nu när det knappt spelas någon hockey alls. Hur fan kan lagen gå med på ett sånt här upplägg.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
arnio: Foppa bjäbbade ju i tidningarna om att det var skandal att han skulle missa en match med mOdO under OS. Många lag hade i J-VM 2,3 eller 4 spelare borta utan att böla i media.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Vinst ikväll?!?! Jag tror att Brynäs kan ha lite fördel av att vilat lite längre.. Hoppas o tror på seger! =)
« Föregående · 1235456 · Nästa »