Soling är satt i frysen av LHC
« Föregående · 734058 Till forumet
Sv: Soling är satt i frysen av LHC
Makkan: Ge han ett tray-out på någon månad men han är ju inte intresserad att spela i Gävle så låt han sitta på läktaren ;-)
Sv: Soling är satt i frysen av LHC
65selander:
Tray-out? Är det något som innebär att han får bära brickor i restaurangen i ombyggda Gavlerinken? :-)
Sv: Soling är satt i frysen av LHC
Poffa: Förstod väl att du var vaken :-))
Solings karriär har gått spikrakt ner sedan skadan i Brynäs och frågan är om inte han är förbrukad i ES?
Sv: Soling är satt i frysen av LHC
Fundamentals: vi ska inte ha några mer forwards...och den där.....skulle inte en vart aktuell om vi hade haft plats...
Sv: Soling är satt i frysen av LHC
Makkan: Hur var det där med hockeyns Zlatan eller vad det var?;-)
Sv: Soling är satt i frysen av LHC
Db_04, Ambroo: Kanske någon Italiensk klubb vill förbarma sig över honom...
Sv: Soling är satt i frysen av LHC
Ambroo: Jag vet inte, men dom har iallafall en mer tolerant syn på bilkörning kombinerat med alkoholintag;-)
« Föregående · 734058
Och nu kan jag inte se att han skulle kunna ta en tröja i Brynäs.
Se länk www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=9033