1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen

Soling dissar BIF


Sv: Soling dissar BIF
83 Liljegren: Alla cuper som spelas innan VM ingår i EuropaCupen.
Karjala Cup, Baltica Cup, Sweden Hockey Games etc etc

Sv: Soling dissar BIF
GävleLasse: Jaha ni menar dom... ska Sweden HG spelar i Läkerol A?

Sv: Soling dissar BIF
AD: "typiskt missade felet, skulle vara så roligt att se."

Saxat från medlemsbrevet:

"Nu fortsätter satsningen mot Läkerol Arena

Vid dagens extra årsmöte inom Brynäs IF, så fattade medlemmarna enhälligt beslutet att stödja det förslag som styrelsen framlagt. Vilket innebär att satsningen med om- och tillbyggnad av Gavlerinkens A-hall samt nybyggnation av en C-hall nu kan slutföras. Med detta beslut som grund samt att de sista "avtalstekniska pusselbitarna" nu kommit på plats, så kan det fortsatta arbetet med detta byggprojekt nu intensifieras.



Vid årsmötet så informerades om att byggprojektets tidsramar justerats något, men arbetet bedrivs med målet att kunna spela i den "nya" arenan fr.o.m seristarten säsongen 2006/2207.

Det formella ärendet som det fattades beslut om var: "Beslut om upptagande av lån i bank för om- och tillbyggnaden av Gavlerinkens A-hall om 10 miljoner kronor, mot lämnande av säkerhet.

Bakgrund: Ovan nämnda 10 miljoner kr utgör ett nödvändigt tillskott för Brynäs IF till det helägda dotterbolaget Gavlerinkens Fastighets AB. I och med detta förslag till beslut så säkerställs finansieringskravet i avtalet för om- och tillbyggnad av Gavlerinkens A-hall. Utan årsmötets godkännande kommer A-hallens om- och tillbyggnad att fördröjas/fördyras"."

Sedan skickades ett nytt:

"Rättelse !

I det föregående nyhetsbrevet så står det säsongen 2006/2207. Självklart skall det stå säsongen 2006/2007. Vi beklagar det inträffade...."


Haha vore lite jobbigt om säsongen varade i 200 år!

Sv: Soling dissar BIF
Skönt att slippa ett sådant ego till mupp som springer till skogs (vilket man ej gör om man inget har att dölja)
Han må tycka vad han vill om BIF och supportrarna men kan ju hålla det utanför media.
Skönt att slippa en säsong till med att vänta på att han ska bli någonting i BIF.

Sv: Soling dissar BIF
83 Liljegren: Stryk ska han ha!

Vore kul att se dig ge Soling stryk. För min del är Soling ett avslutat kapitel
och ingen jag kommer att sakna i BIF sen om han är bitter på BIF (vilket han verkar vara om detta uttalande stämmer) så är det upp till honom.

Sv: Soling dissar BIF
Tigern: Tycker inte Solings uttalande är så mycket att snacka om han har ju inte direkt rådissat BIF genom sitt uttalande. Lär han sig bara åka skridskor kanske han tar en plats i LHCs 4e line.

Sv: Soling dissar BIF
Han försöker bara vara rolig som alla osäkra personer gör när dom kommer till ett nytt ställe.
Inget att hetsa upp sig över.

« · 561844

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)