http://www.brynas.se
SSK-BIF
« Föregående · 132503 Till forumet
Sv: SSK-BIF
Ur Hockeyligans Puckprat:
"Esko Nokelainen, som däremot
var missnöjd med Tommi Miettinen, Niklas Anger och Kenneth Bergqvist.
- Dessa tre måste börja producera. Det är en förutsättning för att vi ska
vinna våra matcher, menar Esko."
Är det så Esko ger sina spelare självförtroende, att säga åt dem att ni måste börja producera,kanske går att säga så till Molin/Larsson-linen, men icke till BAM-kedjan!!!Jag tror att Anger har svårt att ta kritik och hur Bergqvist funkar i motgång vet vi ju alla. Nä den här "svackan" måste dem kriga sej ur, om alla kämpar lika mycket som Sjödda gjorde igår så blir det en vändning snart!!
"Esko Nokelainen, som däremot
var missnöjd med Tommi Miettinen, Niklas Anger och Kenneth Bergqvist.
- Dessa tre måste börja producera. Det är en förutsättning för att vi ska
vinna våra matcher, menar Esko."
Är det så Esko ger sina spelare självförtroende, att säga åt dem att ni måste börja producera,kanske går att säga så till Molin/Larsson-linen, men icke till BAM-kedjan!!!Jag tror att Anger har svårt att ta kritik och hur Bergqvist funkar i motgång vet vi ju alla. Nä den här "svackan" måste dem kriga sej ur, om alla kämpar lika mycket som Sjödda gjorde igår så blir det en vändning snart!!
« Föregående · 132503
Jamie Ram (Johan Asplund)
1:a Femman:
Vello Laitinen, Tommy Sjödin, Ove Molin, Janne Larsson, Kyösti Karjalainen
2:a Femman:
Pär Djoos, Henrik Rehnberg, Niklas Anger, Tommi Miettinen, Kenneth Bergqvist
3:e Femman:
Daniel Johansson, Jussi Pekkala, Jonas Floberg, Peter Nylander, Kristoffer Jobs
4:e Femman:
Henrik Petré, Adam Andersson, Simon Östlund, Per Mårs, Alternerande forward
Alltså samma lag som mot FBK, ingen Kyrö eller Luovi!!!