1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

SSK-Brynäs 14/10


Sv: SSK-Brynäs 14/10
claesw: Inte JAAAG!!

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Hong Kong: Han blandar duktigt Herr Sjödin. Man önskar han åtminstone kunde hoppa över indianspelet.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Makkan: Har jag räknat rätt så är Sjödda Brynäs bästa poängplockare och ligger i topp för alla backar.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
aphac: Tänk på Djoos!!Han hade sina stunder han ochså.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
66Berglund:
Alla skällde på Djoos , men han var ju en artist ut i fingerspetsarna, spelade på marginalen!

Sv: SSK-Brynäs 14/10
claesw: Brynäs har jobbat sig in i matchen, nu måste dom få utdelning målmässigt också.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
claesw:

Jag skäller inte på Djoos.
En större artist vete fan om det har skådats i eliserien.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Makkan: Lars Gunnar "Krobbe" Lundberg..är bara en i raden av Brynäs alla artister som jag sätter före Djoos.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Makkan: Det verkar vara favoriten Lahti som underhåller i Tälje ikväll.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Makkan: BP nu, BomBom utvisad igen, måste han axla Kupans roll.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Makkan: Enligt swehockey är det 0-1! Vad står det?

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Lilljanne: 1-1

Sv: SSK-Brynäs 14/10
rafalski: Hur har hockeyförbundet kunnat missa ett mål? Nä, Brynäs leder med 1-0! Kolla själva!

Sv: SSK-Brynäs 14/10
aphac: Kan ingen köra över täljes målis!! Obs ironi!!!!

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Lilljanne: Du har rätt, hoppas ledningen håller :)

Sv: SSK-Brynäs 14/10
rafalski: Nytt PP...dax att ta ledningen nu!

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Lilljanne:PP, det vore väl dax att förbättra statisiken va?

Sv: SSK-Brynäs 14/10
rafalski: Nej, nu är det 1-1! Jag fattar ingenting!

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Hong Kong: PP, skulle smaka med ett (Brynäs)mål.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Lilljanne:
kolla på svt -text på nätet parallellt med denna sida!

Sv: SSK-Brynäs 14/10
"Södertälje SK är på väg att värva den 27-årige forwarden
Mikael Samuelsson från schweiziska Genéve/Servette.
-Vi har varit intresserade sen i vintras, säger SSK:s sportchef Mats Hallin till
Expressen." Källa: SVT Text 041014

Sv: SSK-Brynäs 14/10
rackham:
fy fan

Sv: SSK-Brynäs 14/10
rackham: Får hoppas att det blir han istället för Koivu. Bara det inte blir båda.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
claesw: Mora-Modo 2-0, känns som vi behöver vinna ikväll.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
rafalski: Vi behöver vinna varje kväll. Allra helst nu när MIF kvitterat mot Frölunda.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Hong Kong:
Hur är matchbilden, någon???

Sv: SSK-Brynäs 14/10
claesw:
Nä, Samuelsson...

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Hong Kong: Fast Frölunda leder igen... ;)

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Lilljanne:
Båda Koivu, eller Koivu d.ä. + Samuelssson... ?

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Hong Kong: Frölunda har tagit ledningen igen.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
claesw: Brynäs helt värdelösa i första, massor av felpass. Klart bättre i andra, just nu är det Brynäs som är det bättre laget.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
claesw: Brynäs håller i taktpinnen i andra perioden.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Hong Kong:
Joo, Krobbe är en artist.
Men modern tid så finns det inte många.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
rafalski:
Alltid något, vi kanske ska åka på ännu en hedersam förlust??

Sv: SSK-Brynäs 14/10
rackham: Nä, alla fem: Ulf, Kjell och Micke Samuelsson + bröderna Koivu.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Hong Kong:Det räcker inte, vi måste få mål och en liten distans så att dom kan få spela ut. Säkert krampaktigt nu men ändå bättre.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Hong Kong: 3-1 till Frölunda nu.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Makkan:
Håller med. D-juice är en av de skönaste lirarna i Brynäs i modern tid...

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Lilljanne:
Skit i Swehockey, dom måste ha smuttat på glöggen.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Paus efter 2:a

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Makkan: Jag föredrar swehockey, där leder vi ju.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Makkan: Vad står det i matchen egentligen. Först stod det 0-1 sen 1-1. Nu står det 0 - 1 till Brynäs på swehockey

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Lilljanne: Är övertygad att dom har rätt. Är inte den officiella hemsidan?

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Lilljanne: Och Tommy Samuelsson

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Busen: Ahhh, nu är det klassiker på webradion, Uriah Heep - Lady In Black ;)

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Busen: Vi måste ju kunna lita på Hockeyförbundets hemsida. I alla fall när det gäller hockey. Leder inte Brynäs med 1-0 ska jag stämma arschlet av förbundet.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Busen: 1-1 enligt webbradion, törs dock inte garantera att det stämmer.

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Hong Kong: Så länge Brynäs har ledningen :-)

(Enligt radiosporten 1-1 och Brynäs bäst i andra perioden nu paus.)

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Lilljanne: Då får du nog börja stämma, tyvärr

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Lilljanne: Nu får vissa bortalag börja göra lite mål så min lången går in.

Enligt Sylf så var spelet klart bättre i andra. Men han var lite sur över domarna, det har blivit lite för petigt. Fast det är lika åt båda hållen.

« · 435089 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)