SSK-Brynäs 4/10-05
« Föregående · 587058 · Nästa » Till forumet
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!! ;)
SSK - Brynäs 1 - 1 | JÖRGEN SUNDQVIST !!!!!!!!
Faaaaaaaan va skööönt ! :D hehe
SSK 2 - 0 , fan oxå ! :( så jävla tungt!
SSK - Brynäs 1 - 1 | JÖRGEN SUNDQVIST !!!!!!!!
Faaaaaaaan va skööönt ! :D hehe
SSK 2 - 0 , fan oxå ! :( så jävla tungt!
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: Då kan la Du hojta när det blir mål på P4, så ser vi om det stämmer ;-)
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
WarhawK: Sant, men jag håller nog på Casselståhl, det låter mest troligt då Lind och Casse spelar i samma femma.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse:
20 och 28 ser ju ganska lika ut så lätt se fel där .. sen vem som har rätt tänker jag inte gissa om
20 och 28 ser ju ganska lika ut så lätt se fel där .. sen vem som har rätt tänker jag inte gissa om
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
micke: Jag har bytt till radiosporten. Man blir ju oxtokig på tomten på webbradion. Säger fel och håller tyst när brynäs anfaller..
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: De flesta täljefansen verkar tycka att kommentatorn suger. Jag tycker han är sisådär, blir nog radiosporten resten av matchen.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
micke: ja det lär väl det ha varit..Så många lägen har det väl inte varit...
Sen spelar ju inte Skoog och Lind i samma femma. Så jag litar nog på webbradion i det här fallet.
Sen spelar ju inte Skoog och Lind i samma femma. Så jag litar nog på webbradion i det här fallet.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
micke: Skoog? Var det inte Casselståhl som missade? Det sa i alla fall "Tomten" på webbradion.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
70 Rodrigues:
Selanders inlägg:
"wap.hockeysnack.com
Bra tempo i matchen och ett rungande stolpskott. Skoog missade öppet mål efter smörpass utav Lind längs mållinjen
65selander @ Axa sports center Idag kl. 19:31 "
:)
Selanders inlägg:
"wap.hockeysnack.com
Bra tempo i matchen och ett rungande stolpskott. Skoog missade öppet mål efter smörpass utav Lind längs mållinjen
65selander @ Axa sports center Idag kl. 19:31 "
:)
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
65selander: Det låter hoppfullt...Det skulle vara så underbart med tre pinnar ikväll.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: Var tvungen o ringa upp ytteligare 1 person och enligt honom(Selander) så såg det bra ut. Simon Skoog missade öppet mål!!
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
70 Rodrigues: Nej bortaspelet verkar inte fungera för dem. Det är bara att hoppas på bot å bättring i andra.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
70 Rodrigues: Enligt mitt matchscenario ska det vara 0-0 efter första. I andra tar vi över.
ZZ Top på webradion nu. Vilka minnen...
ZZ Top på webradion nu. Vilka minnen...
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
70 Rodrigues: Ja det verkar som det... fast nog verkar det bättre idag än i söndags.. Lite svårt att veta när man endast kan fölita sig på en enögt tomte som kommentator.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: Verkar som om Brynäs har fortsatt på den inslagna vägen när det gäller uselt bortaspel, vi får hoppas att det går bättre i den 2:a per!!
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
I radisporten (P4) berömer man Brynäs passningsspel. SSK är det mer kamp och mindre säkerhet.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
wap.hockeysnack.com
Bra tempo i matchen och ett rungande stolpskott. Skoog missade öppet mål efter smörpass utav Lind längs mållinjen
Bra tempo i matchen och ett rungande stolpskott. Skoog missade öppet mål efter smörpass utav Lind längs mållinjen
« Föregående · 587058 · Nästa »