1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778946 inlägg · 7967 ämnen

SSK-Brynäs 4/10-05


Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
JAAAAAAAAAAAAAAA! Sunken!!!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!! ;)

SSK - Brynäs 1 - 1 | JÖRGEN SUNDQVIST !!!!!!!!

Faaaaaaaan va skööönt ! :D hehe


SSK 2 - 0 , fan oxå ! :( så jävla tungt!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Usel start på 2:a !

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
P3 enligt P4

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: asså det här känns skit :/ nu vänder vi...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
P3 av alla. Skadegubbe i Brynäs, och detta är tacken?!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Att denne P3 av skulle göra mål av alla människor...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: SATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: Henrik P3

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
P3, släkten osv... :(

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Fannn!!!!!!!!!!!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
på p4 så berömdes brynäs spel i fffffffffffffffff skit också

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
1-0.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Jompe: 1-0 SSK FAAAAAAAAAAN

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Petre...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
SSK 1 - 0 , fan oxå ! :( tungt

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
1-0 till SSK...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: Finns många Brynäsare som har missat öppet mål, tro mig!!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: Kallas triangulering.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
istid i nästa paus

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Jompe: Ja man måste kolla flera källor *skratt*

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: Då kan la Du hojta när det blir mål på P4, så ser vi om det stämmer ;-)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
WarhawK: Sant, men jag håller nog på Casselståhl, det låter mest troligt då Lind och Casse spelar i samma femma.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
jag tror inte att någon Brynäsare skulle missa öppet mål

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse:
20 och 28 ser ju ganska lika ut så lätt se fel där .. sen vem som har rätt tänker jag inte gissa om

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
micke: Jag har bytt till radiosporten. Man blir ju oxtokig på tomten på webbradion. Säger fel och håller tyst när brynäs anfaller..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: De flesta täljefansen verkar tycka att kommentatorn suger. Jag tycker han är sisådär, blir nog radiosporten resten av matchen.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
micke: ja det lär väl det ha varit..Så många lägen har det väl inte varit...

Sen spelar ju inte Skoog och Lind i samma femma. Så jag litar nog på webbradion i det här fallet.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
men varför buades det åt Wahlberg?

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
jag tycker trots vissa fel att tomten på webradion är helt ok..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
asså komentatorn är riktigt kass på webbradion :/

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: Var det samma situation då?

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
micke: Skoog? Var det inte Casselståhl som missade? Det sa i alla fall "Tomten" på webbradion.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
70 Rodrigues:
Selanders inlägg:

"wap.hockeysnack.com
Bra tempo i matchen och ett rungande stolpskott. Skoog missade öppet mål efter smörpass utav Lind längs mållinjen
65selander @ Axa sports center Idag kl. 19:31 "

:)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
65selander: Det låter hoppfullt...Det skulle vara så underbart med tre pinnar ikväll.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
hockeymagasin i pausen på p4

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
65selander: HV-Modo 0-0, Frölunda-DIF 1-0.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: Var tvungen o ringa upp ytteligare 1 person och enligt honom(Selander) så såg det bra ut. Simon Skoog missade öppet mål!!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
wap.hockeysnack.com
Brynäs spelar bra med lite bättre skärpa så sitter den.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
70 Rodrigues: Nej bortaspelet verkar inte fungera för dem. Det är bara att hoppas på bot å bättring i andra.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
slå på p4

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
70 Rodrigues: Enligt mitt matchscenario ska det vara 0-0 efter första. I andra tar vi över.

ZZ Top på webradion nu. Vilka minnen...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: Har precis fått direktrapport från matchen o d ser inte bra ut!!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
70 Rodrigues: Ja det verkar som det... fast nog verkar det bättre idag än i söndags.. Lite svårt att veta när man endast kan fölita sig på en enögt tomte som kommentator.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
70 Rodrigues: vadå det verkar ju som att bif är bra..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: Verkar som om Brynäs har fortsatt på den inslagna vägen när det gäller uselt bortaspel, vi får hoppas att det går bättre i den 2:a per!!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
I radisporten (P4) berömer man Brynäs passningsspel. SSK är det mer kamp och mindre säkerhet.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
wap.hockeysnack.com
Bra tempo i matchen och ett rungande stolpskott. Skoog missade öppet mål efter smörpass utav Lind längs mållinjen

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Älska Holmqvist :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
12-6 i skott till SSK.

« · 587058 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)