1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

SSK-Brynäs 4/10-05


Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: 97,1%

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
honkens stats är riktigt bra...måste ligga upp emot 97%

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: 22-5 i skottstatistik! Honken verkar må bra av konkurrensen med Korhonen.

Frölunda-DIF nu 1-1 (SHG från DIF), HV-Modo 0-0.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Lite jobbigt att göra 10 mål i sista perioden. För inte ska vi vara sämre än Frölunda?

Ujj, 22 skott av Tälje.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
SSK - BIF 1 - 1 | Periodpaus efter 2:a !

Skotten: 34 - 11 (22 - 5)

1 - 0 Henrik Petré '3
1 - 1 Jörgen Sundqvist '5

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Vem fan räknar skotten? 22-5 i andra till SSK...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Han verkar vara lite ringrostig..Kanske bäst att bänka honom??

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Hmm, Skoog slarvade nyss. Nära 2-1 till SSK.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Ohh nära 2 - 1 med minuten kvar .. Honken är verkligen matchens hjälte hittills !

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Hong Kong: Det är riktigt bra! Vi har väl nästan spelat över 30minuter i BP nu också hittills i år.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Jompe: Fortfarande 100% i BP.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Fem minuter kvar av perioden, dåligt läge att ta en utvisning.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
en juste tackling men 2 min skandal ...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Utvisning nu för Brynäs. Aarnio ut två minuter, armbågstackling.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Nu äre BIF utvisning istället .. SUCK !

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Makkan: Är det nån som minns kommentatorn från Norrtälje Cup? Där hade vi en riktig lampskärm.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Men kan han bestämma sej, ingen utvisning nu !

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
utvisning i luften

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Makkan: Absolut!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Yees PP nu sätter vi den ! :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_:

Kommentatorn är faktiskt 10 klasser bättre än clownen som pratade från Globen.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Både matchen och kommentatorn blir bättre och bättre :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
lillovechkin: Danielsson verkar vara riktigt pigg.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Killen på radiosporten säger ju att det e ett kyligt och smart Brynäs vi ser nu!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
två spelare har krockat

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: Skulle nog inte ens gå dit , hoppas ni fixar det här .

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Alisandali: Yup... men skulle inte du hålla tätt bakåt om du var på den klubben? Precis vad Brynäs måste göra.. ;)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: Blue Öyster är inte det en homoklubb??
Vet inte om dom håller så tät i baken :=)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
claesw: SSk ligger förvisso på, men det låter inte katastrofalt illa. Borde kunna ge utrymme för kontringar.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Måste han säga hur långt det är kvar att spela .. måste ju räkna ju ! :P

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Nya,smarta Brynäs!

Men det håller inte att ständigt bli bakåttryckta på bortais ...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Bissett19: Ja de måste spela "Blue Oyster försvar" å hålla toktätt bakåt...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Skönt för Viitakoski att få ut nåt positivt av allt slit. Han brukar ju kunna spela bra i Scaniarinken...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
70 Rodrigues: .......o håll tätt bakåt!!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Men känns inte säkert. SSK trycker ju på. Men skönt med storspel av Honken och mål av Sunken.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
det verkar inte vara något riktigt drag i kakboxen

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Vilken match av Honken !

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Bissett19: Full fart framåt!!!!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Viktigt och skönt med snabb replik ! :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Härligt Sunken!!!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
JAAAAAAAAAAAAAAA Jörgen Sundqvist 1-1

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
1-1 sundqvist :D

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Skit i de dära sista :D

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Sunkan!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: 1_1

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
1-1

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
jaaaaaaaaaaaaaa

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
JAAAAAAAAAAAAAAA! Sunken!!!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!! ;)

SSK - Brynäs 1 - 1 | JÖRGEN SUNDQVIST !!!!!!!!

Faaaaaaaan va skööönt ! :D hehe


SSK 2 - 0 , fan oxå ! :( så jävla tungt!

« · 587128 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)