SSK-Brynäs 4/10-05
« Föregående · 587128 · Nästa » Till forumet
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: Vi skjuter för lite! Det var väldigt få skott mot DIF och hittills bara 11 skott efter två perioder ikväll. Direktiv från Boork?
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: Ah, Positively 4th Street och Dylan...jag älskar skivkusken de har pauserna.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Läser lite på SSK:s hemsida. Nu vet jag vart jag har hört rösten (tror jag). TV4+ och spanska ligan.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Varför kan inte Radiosportens riktiga reportrar sköta det hela?
Eller måste dom sitta och peta sig i naveln och leverera ett inslag i kvarten..
Eller måste dom sitta och peta sig i naveln och leverera ett inslag i kvarten..
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Snacka om att det är lite roliga resultat.
Frölunda HC - Djurgårdens IF 1-1 (29-10 i skott)
Linköpings HC - MoDo Hockey 0-0 (27-8 i skott)
Södertälje SK - Brynäs IF 1-1 (34-11 i skott)
Frölunda HC - Djurgårdens IF 1-1 (29-10 i skott)
Linköpings HC - MoDo Hockey 0-0 (27-8 i skott)
Södertälje SK - Brynäs IF 1-1 (34-11 i skott)
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Clubsport: Jag tror att det kommer att bli bättre längre fram. Lyssnar siffrorna låg på nästan det dubbla av vad de förväntat sig.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Hong Kong: Precis. Mycket har han kallats, men det var nog första gången för "giganten".
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: 40.31 0 - 1 EQ MODO 39. SVARTVADET, Per
(28. HORAVA, Miloslav)
27-8 i skott efter två perioder,vem sa att Hockey är rättvist??
(28. HORAVA, Miloslav)
27-8 i skott efter två perioder,vem sa att Hockey är rättvist??
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Bissett19: Ja, det gör det verkligen. Vi får ju i powerplay. Hade ju knappt något mot DIF om jag minns rätt och i dag har vi kanske haft 2½, max.. Utvisning, haha. Precis när man snackar om det...
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Åhh kan vi inte få PP ?? hehe .. eller så får Boorken ta Timeout !
Yeees Utvisning på SSK, först spel 4 - 4 , en 5 - 4! :D
Yeees Utvisning på SSK, först spel 4 - 4 , en 5 - 4! :D
« Föregående · 587128 · Nästa »