1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

SSK-Brynäs 4/10-05


Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Hawaii... Daniel Johansson får beröm i alla fall.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Danne J rular

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Ojojoj va nervigt !

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Jompe: Det hoppas jag verkligen

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
72_Winblad: 4 minuter kvar, dags att sätta segermålet nu.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Åhh va spännande .. 4min kvar

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: Enligt rapporter från Martinsson så är spelet från Brynäs sådär

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Jag har lyssnat och jag tror att Stana är kall i buren.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: Men har du inte lyssnat på matchen på nått sätt ? :P

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
idag blir det nog 3 poäng. 2-1 av Almtorp

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Nu--PP.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Åhh kan vi inte få PP ?? hehe .. eller så får Boorken ta Timeout !
Yeees Utvisning på SSK, först spel 4 - 4 , en 5 - 4! :D

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Nu blir det PP,häng den nurå`!!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Bissett19: Ja, det gör det verkligen. Vi får ju i powerplay. Hade ju knappt något mot DIF om jag minns rätt och i dag har vi kanske haft 2½, max.. Utvisning, haha. Precis när man snackar om det...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Håll tätt nu!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Känns som om det ringer snart............

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: Nära 2-1 och utvisning, fan!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Ohh va nääääära ! fan BP nu .. nu är vi illa ute !

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: Sudden death eller?

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Brynäs vinner nog med 2-1 igen

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
88Lindkvist: 1-1.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Dom är grymm i BP ju ! :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
vad står de i matchen??

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Bissett19: men vilken dryg jävel....skriker när södertälje skjuter..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Bissett19: hehe

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Jompe: Skoogen kan iaf skjuta höjdare:-)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
BP nu. AArgh.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
fan BP !

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Bissett19: Bara att hoppas att HV tar sig samman.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: 40.31 0 - 1 EQ MODO 39. SVARTVADET, Per
(28. HORAVA, Miloslav)


27-8 i skott efter två perioder,vem sa att Hockey är rättvist??

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Hong Kong: Precis. Mycket har han kallats, men det var nog första gången för "giganten".

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Det var nog första gången jag hört ngn kalla Ove Molin för en "gigant". :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Ove Molin "Giganten"...*L*

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Nära 1-2, Daniel Johansson skapade lite...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Flynt: Nu kör vi då!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse:
Art Garfunkel är inte heller helt fel!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Clubsport: Jag tror att det kommer att bli bättre längre fram. Lyssnar siffrorna låg på nästan det dubbla av vad de förväntat sig.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Snacka om att det är lite roliga resultat.

Frölunda HC - Djurgårdens IF 1-1 (29-10 i skott)
Linköpings HC - MoDo Hockey 0-0 (27-8 i skott)
Södertälje SK - Brynäs IF 1-1 (34-11 i skott)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Clubsport: juste jobb, man kanske skulle söka.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Varför kan inte Radiosportens riktiga reportrar sköta det hela?
Eller måste dom sitta och peta sig i naveln och leverera ett inslag i kvarten..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Det förklarar snacket om Atletico Brynäs.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Jompe: Ja det är annat än musiken som spelas i Gavlerinken...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
27-8 till Hv i skott mot Modo

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Läser lite på SSK:s hemsida. Nu vet jag vart jag har hört rösten (tror jag). TV4+ och spanska ligan.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: och nu..BB King, The Thrill is Gone, man bara dööör ju...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Jompe: Sånt som får en gammal man att gunga *L*

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
GävleLasse: Ah, Positively 4th Street och Dylan...jag älskar skivkusken de har pauserna.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Hong Kong: Helt OK *L*

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: Vi skjuter för lite! Det var väldigt få skott mot DIF och hittills bara 11 skott efter två perioder ikväll. Direktiv från Boork?

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: Jepp. Om jag räknade rätt så har han 97,05%.

« · 587232 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)