SSK-Brynäs 4/10-05
« Föregående · 586904 · Nästa » Till forumet
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
ähh han sa fel, "jag hade inte mina glasögon på mej" .. fan va kasst asså ! :P
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Nästan en bragd att se fel på vita tröjor och röda utan glasögon...
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Om man kollar på swehockey.se så verkar MoDo köra med två målvakter ikväll. :)
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Kan inte grabben tala lite närmare mikrofon så det går att höra vad han säger.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Honken äger! Det var ju synd för han att han hade en sån där klausul i kontraktet för jag hörde för ett tag sedan att det var någon NHL klubb som var intresserad!
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Perfekt att få PP! SSK trycker på och får sedan utvisning. Vore skönt med 0-1 nu!
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
The play maker: Honken drar inte bara sådär från Brynäs, isf efter denna säsong ..
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
The play maker: Menar du till nästa säsong? Inga spelare i elitserien kan gå till NHL nu efter deadlinen.
Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
The play maker: Han hade ingen klausul i kontraktet.Det tyckte Atlanta(har jag för mig) var tråkigt.
« Föregående · 586904 · Nästa »