Ställningen
« Föregående · 126347 · Nästa » Till forumet
Sv: Ställningen
Det verkar som om Brynäs är inne i en svacka, för det jag såg i lördags är nog bland det sämsta jag sett Brynäs prestera på hemma is.Nöta på powerplay spelet skulle nog inte skada.Och Timrå ångar på och leder med 2-0 mot Djurgården, vem hade trott att Timrå skulle öppna som dom gjort?
Sv: Ställningen
Bara det inte rasar iväg nu igen. Oftast när Brynäs hamnar under med ett par mål som nu så faller laget ihop totalt. Vi har fått nog av sånt!
Sv: Ställningen
70 Rodrigues: Ändå tyckte Esko att djurgårdsmatchen var Brynäs bästa hittills. Det finns kanske anledning till oro, eller? Det är nog lag som Modo och Luleå vi måste spöa i första hand. Det är bara så jävla tråkigt att inte kunna rå på alla.
Sv: Ställningen
Lilljanne: Man börjar nästan känna igen scenariot från förra året.Bra inledning och sen stadigt neråt.Ett måls underläge räcker ju för att dom ska skita på sej och sluta spela.Men just det faktum att man inte rår på dom bästa är skitjobbigt,ett kvitto på att laget helt enkelt inte räcker till.
Sv: Ställningen
Lilljanne: Jag läste att Esko hade sagt det och det är ett konstigt uttalande tycker jag, jag tycker kanske att han ska ha högre tankar om sitt lag.Powerplayspelet var under all kritik och avsluten var på juniornivå anser jag, men det kanske jag är ensam om att tycka?
Sv: Ställningen
Lilljanne: Håller med dej. Det är så jäkla tröstlöst avslaget att vi aldrig verkar ha ett lag för toppen numera. För det nakna beskedet tycks vi ju få ikväll...
Sv: Ställningen
Enligt Radiosporten så är Brynäs på väg in i matchen och dom är närmare 2-1 än Frölunda till 3-0!
Sv: Ställningen
Esko spräcker Miettinenfemman! "Laitinen ser stabbig ut" säger göteborgskommentatorn i Hockeylive.
Sv: Ställningen
Det var ett tag sen Brynäs gjorde mål nu...fem perioder :(
Länkar:
http://www.gustgryvel.com/
http://www.gustgryvel.com/
Sv: Ställningen
Sylf:Molin har varit tröstlöst dålig i dom första omgångarna, han står inte alls att känna igen, vi får hoppas att det blir bättre när Karjalainen kliver in i fd 1:a femman!
Sv: Ställningen
Va fan håller Brynäs på med för närvarande ?!?!?!?
Inte ett mål på 5 perioder det är ju TOK dåligt.
Nu får dom skärpa sig"#%!"#¤!!
p.s. HATA TELIA!!!
Inte ett mål på 5 perioder det är ju TOK dåligt.
Nu får dom skärpa sig"#%!"#¤!!
p.s. HATA TELIA!!!
Sv: Ställningen
70 Rodrigues: Karjalainen har knappast dom kvaliteter som kan lyfta Brynäs. Inte ens för tio år se´n.
Sv: Ställningen
Lilljanne: Självklart så har han inte det, försökte vara lite ironisk där! Soling är nog tyvärr den enda som kan lyfta Molin och Larsson, men det visste vi ju redan eller?
Sv: Ställningen
Fem perioder nu utan mål framåt. Så svagt! 0-2 inför sista är i alla fall ingen katastrof, så det lilla man kan hoppas på är väl att laget i alla fall kan hålla siffrorna nere de 20 minuter som är kvar. Och två mål är ju inte omöjligt att hämta in - även om det oftast verkar så för Brynäs, tyvärr...
Sv: Ställningen
Bright: Den dan jag hoppas att Brynäs ska gå in och hålla siffrorna nere slutar jag titta på hockey.
Sv: Ställningen
Bright: Brynäs årgång 02/03 rår inte på Frölunda- det kan jag köpa. Skulle BIF torska på torsdag (hemma mot Luleå) då kan det vara dags att kolla in det nedre strecket.
Sv: Ställningen
Frölunda fulltaligt och Brynäs skapade inte ett skvatt! Vad är det som händer egentligen, om brynäs skulle gå mållösa även från denna match så är det väl snudd på rekord va?
Sv: Ställningen
Lilljanne: Ja nu jäklar är det nedre strecket å allsvenskan som kommer. Å serien är nästan slut oxå, huga...
Sv: Ställningen
70 Rodrigues: Varför lyssnar du inte på webradion då där man får höra live hela tiden? Måste ju vara bättre än att höra några få sekunder då och då...
Sv: Ställningen
micke: Det strular och försvinner för mig hela tiden, så jag la ner det projektet, man blir så förbannad när det inte fungerar som det ska, så då får det bli radiosporten!
« Föregående · 126347 · Nästa »