Stämning!
« Föregående · 1822453 Till forumet
Sv: Stämning!
Peja: "Är det inte konstigt att nästan alla målen som Sandström släpper in är "halvträffar och hopslag"?"
Det enda som är konstigt är att en så pass seriös och kunnig skribent som du, påstår nåt som inte stämmer med verkligheten.
Har sakargumenten redan tagit slut, så att du tvingas hitta på saker för att stärka din egen uppfattning om Felix?
Ja, vi VET att du inte gillar honom och helst skulle se att han byttes ut mot nåt bättre, men att hitta på saker som inte stämmer, det trodde jag var under din värdighet.
I sak så kan jag på rak arm bara komma på 2 tillfällen där det stämmer i slutspelet: hopslaget mot Frölunda när Wellman slänger sig och vispar till med klubban efter isen och sen igår.
Men om du kan påvisa nån statistik som visar att "nästan alla mål" han släpper in är halvträffar och hopslag" så är jag fullt beredd att ändra åsikt.
Det enda som är konstigt är att en så pass seriös och kunnig skribent som du, påstår nåt som inte stämmer med verkligheten.
Har sakargumenten redan tagit slut, så att du tvingas hitta på saker för att stärka din egen uppfattning om Felix?
Ja, vi VET att du inte gillar honom och helst skulle se att han byttes ut mot nåt bättre, men att hitta på saker som inte stämmer, det trodde jag var under din värdighet.
I sak så kan jag på rak arm bara komma på 2 tillfällen där det stämmer i slutspelet: hopslaget mot Frölunda när Wellman slänger sig och vispar till med klubban efter isen och sen igår.
Men om du kan påvisa nån statistik som visar att "nästan alla mål" han släpper in är halvträffar och hopslag" så är jag fullt beredd att ändra åsikt.
+ 2
Sv: Stämning!
HitTheLights: Hävdar att en bra målvakt får det också att se enkelt ut. Han står redan där när skottet kommer. Han läser helt enkelt spelet bra och har stenkoll på pucken och deras tänkbara bana. Med det sagt kan det ju också varit som du sa, halvtaskiga avslut. Men har sett många målvakter som gör "superräddningar" en snygg parad endast för att de är sena in i situationerna så de tvingas agera blixtsnabbt och slänga sig. Men men olika sorters styrkor det med. Det man inte har i knoppen får man ha i kroppen. Föredrar själv dock det första, knoppen.
+ 1
Sv: Stämning!
Huge: Jag har aldrig stått i mål och tänker heller aldrig ställa mig där men är ändå av den åsikten att Felix bör ta HVs 2-2. Det är en touch men den är så pass långt från mål. Jag har sett andra målvakter klara liknande skott. Jag tror inte Felix är nöjd med sin insats på det skottet heller.
+ 11
« Föregående · 1822453