Ståplatserna på samma sida i "nya Gavlerinken"
« Föregående · 648486 Till forumet
Sv: Ståplatserna på samma sida i "nya Gavlerinken"
65selander:
Tur du alltid kommer ha ditt riktiga lag MODO. Du och Westerlind är ju trots allt modoiter innerst inne. :-)
Sv: Ståplatserna på samma sida i "nya Gavlerinken"
prosten: Nåja, är inte hockey lite av ett modernt gladiatorspel?
På plan "umgås" inom regelbokens revir (om domaren gör sitt jobb dvs) iklädd skyddsmundering. Använder man tillhygget att försöka stympa någon så ger det 2 minuter. Motsvarande tilltag mellan två supportrar leder till helt andra straff och rubriker.
Sportdryck eller ej.
På plan "umgås" inom regelbokens revir (om domaren gör sitt jobb dvs) iklädd skyddsmundering. Använder man tillhygget att försöka stympa någon så ger det 2 minuter. Motsvarande tilltag mellan två supportrar leder till helt andra straff och rubriker.
Sportdryck eller ej.
Sv: Ståplatserna på samma sida i "nya Gavlerinken"
65selander: "Nej framför era åsikter till medlemsrådet innan morgondagen så skall ni se att ni får er röst hörd."
Har varit uppe i medlemsrådet många ggr. Vi har även själva pratat med henning om det.
Fattar inte att folk kan sitta här och inte brys sig om det.
Har varit uppe i medlemsrådet många ggr. Vi har även själva pratat med henning om det.
Fattar inte att folk kan sitta här och inte brys sig om det.
Sv: Ståplatserna på samma sida i "nya Gavlerinken"
Gör som i Leksand. De finns ju ingen bättre lösning...
Att ha båda på samma kortsida vore helt idiotiskt tycker jag.
Att ha båda på samma kortsida vore helt idiotiskt tycker jag.
« Föregående · 648486
Poffa: Det är väl MoDos och Luleås enda chans att vinna SM-guld om Brynäs skulle ramla ur vilket dom inte gör nu då.
Nej framför era åsikter till medlemsrådet innan morgondagen så skall ni se att ni får er röst hörd.