1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779346 inlägg · 7967 ämnen

Största artisteriet mot Malmö?

531412 · » Till forumet

Sv: Största artisteriet mot Malmö?
Peja: En bibehållen Elitseriestatus för Brynäs är nog nummer ett för att ens behålla honom. Mer förtroende till Soling skulle kunna göra honom till en nyttig rollspelare nästa säsong. Men det är som du äger, viktigt att man hittar rätt omgivning för honom. Jag ser gärna att man förlänger med Soling ett par år till men MAX 2 år åt gången. Det får vara slut med alla dessa långtidskontrakt som de skrivit de senaste åren. Det håller inte.

Sv: Största artisteriet mot Malmö?
Personligen tycker jag att Soling är mycket betydelsefull för laget. Okej, han är jäkligt ojämn, men han är en matchvinnare. Han stiger fram när andra inte gör det, till exempel mot Oskarshamn och Skellefteå.
Dessutom tacklas han mycket, till skillnad från de flesta andra. Sätt honom med bättre spelare nästa säsong i Elitserien och han kan mycket väl bli en landslagsspelare, om han blir jämnare då.

Sv: Största artisteriet mot Malmö?
Nubben: Soling blev aldrig den där "liraren" som han förutspåddes att bli. Men han är en nyttig grovarbetare som gärna spelar lite småfult. En solklar rollspelare, en sort som ALLA lag HAR. Jag kan ju inte säga att MIF laguppställning är Guds bästa barn de heller. Jag nämner inga namn.

Å sen är det ju så, du är ju bara en "dum liten skåning" ;)

Sv: Största artisteriet mot Malmö?
Nubben: Haha rättade mig! ;D

Sv: Största artisteriet mot Malmö?
BIF_: BIF Till Kvalserien 2005/2006!!!

va ? =)

Sv: Största artisteriet mot Malmö?
Ojj till Elitserien 2005/2006 menade jag!! *asg*

Sv: Största artisteriet mot Malmö?
GävleLasse: Som sagt... Jag grundar mina uttalanden efter flera års tittande på ES-hockey... Soling syns inte i spelet, ända gångerna man ser honom är när han gör något "mindre genomtänkt".

Han var en lovande spelare för ett antal år sedan. Det är dags o inse att han inte blommat ut... Han kommer inte blomma ut. Tyvärr.

Jag är nog lite bitter efter förlusten, visst. Det kan jag erkänna. Men att Soling spelar förstår jag inte.

Men nog om honom då...
Vad vet jag? Jag är ju bara en dum liten skåning ;)

Sv: Största artisteriet mot Malmö?
BIF ska bara vinna mot IKO, det spelar ingen roll om nerverna sitter utanpå tröjorna, DOM SKA BARA VINNA! ;P
Trots att det varken blir nån höjdarmatch eller någon spänning (förhoppningsvis!) så ska man ändå dit och hoppas man får se på lite mål! ;D ... väldigt viktigt dedära med målskillnaden!
Så inte nåt sketans 1-0 nu utan bomba på och sätt 5,6 stycken, och håll bakåt! :)

BIF Till Kvalserien 2005/2006!!!

Sv: Största artisteriet mot Malmö?
Nubben: "Han börjar t.o.m "slåss" innan första nedsläpp idag." Det konstiga var ju att domaren gav MIFaren en tillrättavisning, INTE Soling.

Inget gnäll på Soling då får du Rodrigues efter dig *skratt*

Brynäs vann på MIF's oförmåga att göra mål. Men de tre pinnarna satt inte dumt alls. Se nu till att spöa Leksand i nästa omgång.

Största artisteriet mot Malmö?
Soling
Jag är inte för att hoppa in i andras gästböcker o skiva "skit". Men jag måste bara påpeka en sak...

Jag har fått nog av Jonas Soling nu, större pajas får man leta efter. Han tjafsar, han höjer klubban upp under visiret på allt o alla. Han spelar rätt o slätt fult... Han börjar t.o.m "slåss" innan första nedsläpp idag. Man kan inte göra annat än o förundras, hur kan han få istid i ett "ES-lag"?

Annars får man väl säga grattis till 3 poäng. Detta kommer inte avgöras förrän i sista omgången ;)

531412 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)