Sv: Silly season 2016-2017
« Föregående · 1752061 · Nästa » Till forumet
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Brynäsgubbe: gå får alla som klagar på bengtzén en knäpp på nosen ;)
+ 2
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Ja, men nu får vi lugna oss lite. Det känns för bra för att vara sant.
Haha kan knappt sitta still på jobbet.
Haha kan knappt sitta still på jobbet.
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Det blir säkert förlängning med Salmela istället och då kommer folk vara asförbannade att vi "bara" fick Salmela.
+ 5
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Åhh, herregud. Johan Stark gör att man inte kan koncentrera sig på någonting annat när han skriver så här 😁
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Lunkan: Ok kan vi göra en regel om att endast nyheter om A-laget postas här? Tycker inte ens sånt där är kul.
+ 3
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Brynäsgubbe: haha benen skakar så mycket att kontorsstolen håller på att tippa omkull. Uppdatera hemsidan nu för fan!!
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Haha. Här ska man tentaplugga, men det är totalt omöjligt att koncentrera sig!
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Skrubben: blir som en unge på julafton;)
Alla tror att det är RG som är på g, känns som att vi kommer att bli besvikna
Alla tror att det är RG som är på g, känns som att vi kommer att bli besvikna
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Auchinleck: Jaha, idag har vi tydligen kört på "nöjd med kvartsfinal"-spåret. Upprepas i en massa osammanhängande inlägg som ett slags mantra. Vilken negativ vinkling ska vi köra imorgon? Det var ju ett par dagar sedan vi körde "nedmonteringen av juniorverksamheten" så jag gissar på det.
För övrigt spännande indikationer kring Brynäs - bäst att värma F5-fingret :)
För övrigt spännande indikationer kring Brynäs - bäst att värma F5-fingret :)
+ 7
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7225}: Gunde ;) Men man ska vara försiktig med att tro, man får vara beredd på att bli besviken
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: En Johan Larsson hade suttit fint! fast den är något långsökt. Kanske Alcén + förlängning av Sunken? :)
+ 5
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Brynäsgubbe: Då får du skriva till Brynäs om det.
Blev lite nyfiken när plinget i mobilen kom.
Lika besviken när jag såg vad det var😀😀
Blev lite nyfiken när plinget i mobilen kom.
Lika besviken när jag såg vad det var😀😀
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
När folk börjar yra om Larsson och Järnkrok etc så är Gunderson plötsligt HÖGST troligt relativt sett.
+ 3
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7800}: hahaha. Larsson eller Järnkrok kommer inte att spela i Brynäs på kanske 10 år?
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Järnkrok blir nog kvar bra länge till, men för JL är det väl bra nära en "make or break" säsong nu.
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
HitTheLights: Nja JL är en stark rollspelare i ett dåligt Buffalo. Han blir nog kvar länge
+ 7
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
dAVydov:
Hur tolkar du själv att 15 av de senaste 16 senaste säsongerna stoppat i senast kvarten?
Hunger, stolthet, engagemang etc?
Hur tolkar du själv att 15 av de senaste 16 senaste säsongerna stoppat i senast kvarten?
Hunger, stolthet, engagemang etc?
+ 2
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Charles: Ser Leksand skickar bort Robin Jacobsson!
Om Brynäs släpper (bomben) att Robin är klar för Brynäs som sista backen så lovar jag att jag och Huge och några står först i kön och gnäller=)
Om Brynäs släpper (bomben) att Robin är klar för Brynäs som sista backen så lovar jag att jag och Huge och några står först i kön och gnäller=)
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Auchinleck: Tappar man bort 21 miljoner på tre-fyra år så ligger väl en del i förklaringen kring utebliven sportslig framgång där.
Fortfarande helt obegripligt och oförsvarligt....
Fortfarande helt obegripligt och oförsvarligt....
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Hälge: Det låter skoj. De samlar in pengar utöver ordinarie spelarbudgeten. Blir väl både Salmela och Gunderson då ;) hahaha
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Hälge: Ska han kräva sån lön alltså? Trodde man skulle kunna lägga typ Salmelas lön på honom.
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Skrubben: Han är ju en toppback i KHL. Blir väl ca 400-500k för honom då?
+ 1
« Föregående · 1752061 · Nästa »