Sverige finalspelar i Gävle
« Föregående · 832169 Till forumet
Sv: Sverige finalspelar i Gävle
Falken: 3 dar efter Sm-guldet,det blir inte många på plats då alla fortfarande är ute på stan o firar;)
Sv: Sverige finalspelar i Gävle
Falken: Måste vara 100 år sedan det spelades en svensk A-landskamp i Gav... Gävle senast, har nåt svagt minne av att ha besökt en sådan match... eller var det tennis jag såg? Trevligt som sagt men jag dyker bara upp om det finns nån Brynäsare med i truppen.
« Föregående · 832169
19 April är det datum då Tre Kronor spelar i Gävle. Väldigt trevligt!