Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
« Föregående · 835493 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: låter ju fint att brynäs har komandot i matchen iaf..
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: Bättre om vi har kommandot i målprotokollet.
Dax för Pepe för TIK.
Ring Ring.
Dax för Pepe för TIK.
Ring Ring.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: Enligt hockeyligans rapportering så var det inte ett enda jävla skott under Brynäs PP.
Sebban ut igen...bänka och in med leksingen!
Sebban ut igen...bänka och in med leksingen!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: Såja nu har Brynäs hjälpt ytterligare ett lag att bryta en trend.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: Nu har Timrå fyllt sin kvot av gjorda mål för den här matchen...
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: så ett pp mål på två försök i första perioden innebär att trenden är bruten?
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: Brynäs bara pumpar Backlund full med skott i PP,äähh förresten inte ett skott på två försök.
Under all kritik.
Under all kritik.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
GävleLasse:
Äntligen! Hermanator i Antarktis!!! Ät snö brunkare!
Han har väl inte varit på isen än...?
Äntligen! Hermanator i Antarktis!!! Ät snö brunkare!
Han har väl inte varit på isen än...?
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: Enda skottet under våra två pp är det Timrå som har avfyrat...uddlöst!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio:
Brunkare = Stefan Pöllä, PJ Johansson, Emil Kåberg, fast utan charm, målsinne o effektivitet
Brunkare = Stefan Pöllä, PJ Johansson, Emil Kåberg, fast utan charm, målsinne o effektivitet
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: oops jag stavade visst fel. Seriöst vad är egentligen en brunkare?
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
tjugo8: Hm de spelare du nämnde är ganska olika i sina spelstilar. Förklara bättre.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: ok så spelare utan speciellt mycket spelsinne men som sliter föredömligt för sitt lag. De tar också gärna en fight för att tagga sitt lag eller för att hjälpa en polare i nöd. En brunkare spelar givetvis i tredje eller fjärdekedjan och producerat inte mer än 0,3 poäng per match.
Är jag rätt ute?
Är jag rätt ute?
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
De kallas även ibland för duktiga tvåvägsspelare om jag har fattat det rätt..
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Teppo: ok vi får vidarutveckla dett a nästa paus kanske.
Där sprack isen.
Där sprack isen.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: "arnio: Definiera duktig tvåvägsspelare tack"
Se brunkare. Men jag gissar bara,
Se brunkare. Men jag gissar bara,
« Föregående · 835493 · Nästa »