Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
« Föregående · 835579 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: Verkar som träarenan har bra aggregat... En pub och dålig is ;-)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
65selander: Nu får dom fan ta och ösa på så man hinner se Melodifestivalen ;)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
tjugo8: brunkare och skrining är ord som inte fanns för x antal år sedan och det är lite svårt att hänga med ibland.
Skrining tror jag är samma sak som interference.
Skrining tror jag är samma sak som interference.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: Jag orkar inte lyssna på webben. Var det nån som fastna med skrillan eller .-)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: håller med dej Gusten någon av er som har tippat på melodifestivalen? själv tippa jag en 20 kr på Missmatch.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Modoante: Modo har vunnit ett SM-guld vissa klubbar har vunnit tolv :)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: nu börjar till och jag bli pessimistisk. Vi verkar ju helt sakna offensiv.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Det e nog dax att ta tag i spelet nu för Brynäs och inte sitta på botbänken.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
suck det måste ju släppa i pp snart! Nej backlund slänger sig som en tiger istället!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten:
35:08 BRY Skott Ove Molin
33:24 BRY Skott Daniel Widing
32:41 BRY Skott Mikael Lind
32:20 BRY Skott Björn Danielsson
30:51 BRY Skott Jiri Bicek
30:31 TIM Utv 2 min SLASH Pär Styf
Ja Brynäs har verkligen skottvilliga backar ;)
35:08 BRY Skott Ove Molin
33:24 BRY Skott Daniel Widing
32:41 BRY Skott Mikael Lind
32:20 BRY Skott Björn Danielsson
30:51 BRY Skott Jiri Bicek
30:31 TIM Utv 2 min SLASH Pär Styf
Ja Brynäs har verkligen skottvilliga backar ;)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: kom igen nu Brynäs nu är det nytt PP, mål vill jag höra och nästan kräver jag att det blir..
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: det tog si på slutet. 1 poäng ska vi fan ha alltså. Bara att trycka på för fulla muggar.
Är Spets en brunkare? Widing? Almtorp?
Är Spets en brunkare? Widing? Almtorp?
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
65selander: Matchen kommer att avslutas med ett sent skitmål utav TIK eller lyckoskott utav BIF mellan tiden 1753 och 1951
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
65selander: Brynäs gör 1-1 mellan 1345 och 1912 i tredje, givetvis ett klassiskt klapp-klappmål.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: hmpff är det inte bättre att du utökar tiden mellan 0000-2000 om man räknar bara tiden per period istället för matchvis. Tiden matchvis blir 4000-6000. I försvaret så skiter vi i ":" ;-)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Fan vad tråkigt om det e axeln den hoppade ju ur led mot Frölunda förra året i skandinavium...´:(
« Föregående · 835579 · Nästa »
det går inte att förklaras bättre...
majoriteten av brunkarna enl min definition är överflödiga, en minoritet är nyttiga