Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
« Föregående · 1336428 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Vad tror ni då? Brynäs brukar ju vara starka som titaner i sista, eller hur va det nu igen?
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Anders Berg:
Annars kan det vara så att det käns så för att man får se vart enda ett.
Annars kan det vara så att det käns så för att man får se vart enda ett.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: f-n vi bränner för många PP. Nä nu ner i källaren och se om man hittar något som liknar vid tur.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: Va fjuttigt allt blir. Är det Ladies Night i Eon Arena?????????
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
hahii: fan LJ lappa på själv där.
Förresten kan ingen slå ihjäl trummisen?
Förresten kan ingen slå ihjäl trummisen?
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
henke1: TIK spelarna har garanterat fått order att mucka efter varje avblåsning!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
GävleLasse: Ja, Hansen blir definitivt inte straffad för sina prestationer i alla fall.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
GävleLasse: Sätter man press på Brynäs i deras försvara zon så får de ofta problem att komma ur egen zon.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Qvarre: I vanlig ordning så slarvar man i egen zon vid ett flertal tillfällen där man har full kontroll på pucken och skänker tillbaka den. Det kan inte finnas något lag i ES som kör med lika många bakomryggenpassningar som Brynäs. Vad är nyttan?
Hansen? Har han haft något rätt än så länge? Två felpass i mittzonen speluppbyggaden med spelvändningar som resultat, i samma byte...
Hansen? Har han haft något rätt än så länge? Två felpass i mittzonen speluppbyggaden med spelvändningar som resultat, i samma byte...
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Vad säger man om 1a? Varken bu eller bä tycker lag. Undrar om Brynäs är laget med mest stolp skott?
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
foppa78: Exakt, vad som än händer vann vi sist, det tar vi med oss.
PP igen, sen kommer kompensationerna.
PP igen, sen kommer kompensationerna.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: De har tappat positionerna samt att de höll på och göra självmål också.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: Detta jävla duttande o passande gör mig galen, skjut för fan!!!!
« Föregående · 1336428 · Nästa »