Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
« Föregående · 1336473 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Timrås Hirschovits är väl grym på straffar?!
Avgör i sudden nu, annars blir det torsk
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
hahii: Då får vi sikta in oss på extrapoängen som är dödsviktig eftersom Modo vinner.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Spelar som en påse skit hittills!!
Lauritz är ute och soloåker!
Lauritz är ute och soloåker!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Vad tror ni då? Brynäs brukar ju vara starka som titaner i sista, eller hur va det nu igen?
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Anders Berg:
Annars kan det vara så att det käns så för att man får se vart enda ett.
Annars kan det vara så att det käns så för att man får se vart enda ett.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: f-n vi bränner för många PP. Nä nu ner i källaren och se om man hittar något som liknar vid tur.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: Va fjuttigt allt blir. Är det Ladies Night i Eon Arena?????????
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
hahii: fan LJ lappa på själv där.
Förresten kan ingen slå ihjäl trummisen?
Förresten kan ingen slå ihjäl trummisen?
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
henke1: TIK spelarna har garanterat fått order att mucka efter varje avblåsning!
« Föregående · 1336473 · Nästa »