Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
« Föregående · 1336529 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Lunkan: Straffar är roligt! Det är bara att Brynäs är så in i helvete dålig på straffar! Det är ju så jävla pinsamt!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
GävleLasse: Ingen Brynässpelare ville ställa upp på intervju efter matchen, det är riktigt dåligt!!!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
GävleLasse: Bra jobbat Brynäs ni försökte ju fan inte att vinna ens knappt en enda jävla målchans JÄVLA GAMAR!!!!!!!!!!!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
aphac: Så jävla sorgliga att man blir gråtfärdig. Varför tar han ut samma muppar hela tiden???
Varför inte prova Larsson, Kroken, Dacke, Rödin, vem fan som helst!!!
Varför inte prova Larsson, Kroken, Dacke, Rödin, vem fan som helst!!!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
aphac: Fan vilket sorgligt påhitt med straffar!!!!!!! Jävla dagisnivå, fram med lite clowner och karruseller så blir det fulländat!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Synd att vi är så jävla usla i denna spelformen bara. Har vi vunnit någon straffläggning? Kanske läge att låta tre stycken nöta straffar tills de drömmer om det om natten.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
GävleLasse: Ska bli intressant o höra vad våran sk coach står o svammlar om den här gången??
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: "Jag är övertygad om att vi kommer att göra en riktigt bra hockeymatch och att vi kommer att komma hem med vinst."
Känns det igen??
Känns det igen??
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: en jävla pinne. Då är vi tillbaka till ruta ett igen.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: Fan va sorgliga straffar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: Skitpåre det jag jag som tippade 0-0
seriens sämsta hemmalag mot seriens sämsta bortalag kan inte bli annat :)
seriens sämsta hemmalag mot seriens sämsta bortalag kan inte bli annat :)
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: 6 perioder utan insläppt mål nu från Svedberg. Läge att skicka tysken hem till Ruhrområdet kanske?
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Kan någon förklara för mig det är Clarke gör så jävla bra med tanke på all den istid han får, sanslöst???
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Timrås Hirschovits är väl grym på straffar?!
Avgör i sudden nu, annars blir det torsk
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
hahii: Då får vi sikta in oss på extrapoängen som är dödsviktig eftersom Modo vinner.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Spelar som en påse skit hittills!!
Lauritz är ute och soloåker!
Lauritz är ute och soloåker!
« Föregående · 1336529 · Nästa »