Timrå IK-Brynäs IF
« Föregående · 466883 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
prosten: Sylf ringde precis o frågade oroligt o flåsande vad det stod i matchen :-))
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Eftersom det är Lahti (ligger inte det i Finland) så har Brynäs en utvisning att vänta. Han dömer alltid efter Varannan-principen.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
sylf: Kan d ta slut någon gång eller? 1 poäng är bättre än ingenting o man kan kolla på hockeykväll i lugn o ro!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
rafalski: OK,jag drar nu.Vinner Brynäs lovar jag att starta kennel!!
hörs om typ en kvart.
hörs om typ en kvart.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Brända frilägen är ju ett snäpp bättre än att ge bort mål som vi gjorde mot Mora. Håll detta nu så skiterjag att min trippel på 40ggr pengarna går om intet ;-)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
rafalski: Då kan du ge dig på att vi får 3:an därbak strax! Fan att dom inte tar vara på sina chanser, 2 brända frilägen ikväll, det har man inte råd att missa!!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Det är inte julafton än. En pinne är bra även om det bara är timra.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
rafalski: Malmström o Soling formationen, det är tydligen dom som ska göra det när dom andra inte fixar det!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: 2-2, som sagt nu knyter vi ihop säcken:-)) Det lönar sig att skjuta!!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Dags att spänna fast säkerhetsbältet och se århundradets vändning av Brynäs.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Man tycker dom borde lärt sig läxan att rakt och enkelt fungerar bättre. Taskigt självförtroende att ständigt leta passning istället för att ta avslutet själv. Men det är trots allt bara ett mål upp så än finns hopp. Det är ju en jättebonus om någon poäng bärgas hem från Sydkraft arena.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
sylf: Jag verkligen hatar att förlora mot Timrå, så jävla jobbigt.Så d är bäst att dom vänder på det här, annars så får vi dryga kommentarer från Tallarna efter matchen, hua!!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
sylf: Dackell, Wahlberg, Sjödda, Lind har spelat bara på ångorna dom senaste matcherna, vila är att rekommendera för gubbarna :-))
« Föregående · 466883 · Nästa »