Timrå IK-Brynäs IF
« Föregående · 466883 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
prosten: Sylf ringde precis o frågade oroligt o flåsande vad det stod i matchen :-))
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Tordan: Näe märkte det redan efter 2p :-))
sniff, sniff.... det luktar slutspelsplats i kväll :-))
sniff, sniff.... det luktar slutspelsplats i kväll :-))
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
65selander: Varför har du ett plus efter ditt namn? Kan man få ett minus också?
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Lilljanne: Titta på första sidan eller längst ner så har du något som heter HS+
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
AD: Det är nästan så att man fäller en tår ;-)
Plocka bonuspoängen nu också eftersom jag tror att HV kommer att röra på sig
Plocka bonuspoängen nu också eftersom jag tror att HV kommer att röra på sig
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
65selander: Fan va gott, jag slapp gå till Gävle nästa säsongs hemmapremiär :-))) Ta nu bonuspoängen också!!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Minst 1 pinne trots alla Bordshockeycoacher med gamnackar. :-)
Nästa förskott på julklapparna hoppas man blir att lockouten avblåses så att vi kan börja spela hockey igen.
Dags att bärga 2 pinnar nu....
Nästa förskott på julklapparna hoppas man blir att lockouten avblåses så att vi kan börja spela hockey igen.
Dags att bärga 2 pinnar nu....
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Varför ta en utv med 56 sek kvar???? Eller vad det den vanliga tabben som Lahti brukar göra varje match??
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: En pinne känns väl helt okej ändå! En pinne mer än vad du trodde på innan iaf:))!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Det är väl det här flytet Brynäs har haft i 3-4 år nu. Det måste vända snart. Får börja med att bryta sviten med 8 matcher utan pp-mål. Snacka om handikapp!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Lilljanne: 17 jävla sek kvar, fan vad trött jag blir! När ska Brynäs få ha tur någon gång???
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Helvete...en vunnet tekning och ett långskott ifrån 2 poäng. Men skönt med en pinne iaf.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Att TIK tar en pinne extra bryr jag mig inte i,värre vore det om dett skett mot nå av lagen BIF har inom räckhåll eller som jagar.
Nä en poäng får man vara nöjd med borta mot TIK även om jag självklart hellst sett 2 eller ännu hellre 3pinnar till BIF :)
Nä en poäng får man vara nöjd med borta mot TIK även om jag självklart hellst sett 2 eller ännu hellre 3pinnar till BIF :)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
RavenLord: Nu får vi hoppas att vi klarar av HV hemma på torsdag.
då kan det bli en riktig trevlig jul för oss alla Brynäsare
då kan det bli en riktig trevlig jul för oss alla Brynäsare
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Oj Oj Brynäs får beröm på TV!
Godnatt nu skall jag sova min skönhetsömn om den nu hjälper mig...
Godnatt nu skall jag sova min skönhetsömn om den nu hjälper mig...
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Efter att ha sett TV-bilderna och hört rapporterna så verkar det ju som att vi blivit rånade på 3 pinnar.
Dom frilägen vi brände gick ju inte av för hackor. Typiskt att dom dessutom får sitt vinstmål efter en sargstuds rakt ut på Nordgrens blad.
Som sagt, inte alltid det för dagen bästa laget vinner.
Å andra sidan: ett bra lag har tur....
Dom frilägen vi brände gick ju inte av för hackor. Typiskt att dom dessutom får sitt vinstmål efter en sargstuds rakt ut på Nordgrens blad.
Som sagt, inte alltid det för dagen bästa laget vinner.
Å andra sidan: ett bra lag har tur....
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Huge: Synd att Soling brände sitt läge, det målet hade både Soling och Brynäs beövt.
Fruktansvärt starkt utav Malmström vid 2-2 samt en eloge till Z'as 2-1 mål.
Tack Brynäs, tack
Kopparberg som har sponsrat med Julmust i kväll och då menar jag Julmust också...
Fruktansvärt starkt utav Malmström vid 2-2 samt en eloge till Z'as 2-1 mål.
Tack Brynäs, tack
Kopparberg som har sponsrat med Julmust i kväll och då menar jag Julmust också...
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
65selander: Ja, vi var värda 2 pinnar idag, men det här är ändå en bra moralhöjare för grabbarna. Förlängning är oftast lika med lotteri och att dra på sig en tvåa i det läget är oftast lika med en pyts i baken.
Soling hann nog tänka för mkt när han fick pucken. Han skall bara vara på plats och nypa direkt, det är det bästa för hans del.
Har man killar som Zäta, Huselius, Foppa eller Hossa i laget, då blir dom oftast tungan på vågen i sådana här matcher.
Nåja, hade man blivit erbjuden 1 pinne innan match så hade man nog tacka ja på rotmos.... :-)
Soling hann nog tänka för mkt när han fick pucken. Han skall bara vara på plats och nypa direkt, det är det bästa för hans del.
Har man killar som Zäta, Huselius, Foppa eller Hossa i laget, då blir dom oftast tungan på vågen i sådana här matcher.
Nåja, hade man blivit erbjuden 1 pinne innan match så hade man nog tacka ja på rotmos.... :-)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Huge: Starkt jobbat, Brynäs! Jag har inte sett bilderna men av kommentarerna här att döma så kunde det blivit mer än en pinne. Underbart att vi klådde Timrå på poäng på bortaplan.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Jompe: Sen tycker jag det är underbart att Malmström får betalt för allt slit han gör. Tycker han går från klarhet till klarhet.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Hong Kong: Håller fullständigt med angående Malmen. Han har verkligen utvecklats. Vi får se till at vi inte tappar honom efter den här säsongen; hans kontrakt går ut till sommaren.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Jompe: Ja, Malmen har gått från bra till riktigt bra. Gör sällan eller aldrig en dålig match. Liksom Miettinen. Dom två håller enligt mig en jämn och hög lägstanivå.
Nu är det bara att hålla tummarna för att konflikten avblåses. Iofs försvinner Timonen och Phillips, de två som givit stadga och spets åt vårt tidigare helt godkända försvar. Sett till vad andra lag tappar så tror jag ändå att vi är vinnare i slutändan...
Nu är det bara att hålla tummarna för att konflikten avblåses. Iofs försvinner Timonen och Phillips, de två som givit stadga och spets åt vårt tidigare helt godkända försvar. Sett till vad andra lag tappar så tror jag ändå att vi är vinnare i slutändan...
« Föregående · 466883 · Nästa »