Timrå IK-Brynäs IF
« Föregående · 466836 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: 2-2, som sagt nu knyter vi ihop säcken:-)) Det lönar sig att skjuta!!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
rafalski: Malmström o Soling formationen, det är tydligen dom som ska göra det när dom andra inte fixar det!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Det är inte julafton än. En pinne är bra även om det bara är timra.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
rafalski: Då kan du ge dig på att vi får 3:an därbak strax! Fan att dom inte tar vara på sina chanser, 2 brända frilägen ikväll, det har man inte råd att missa!!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Brända frilägen är ju ett snäpp bättre än att ge bort mål som vi gjorde mot Mora. Håll detta nu så skiterjag att min trippel på 40ggr pengarna går om intet ;-)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
rafalski: OK,jag drar nu.Vinner Brynäs lovar jag att starta kennel!!
hörs om typ en kvart.
hörs om typ en kvart.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
sylf: Kan d ta slut någon gång eller? 1 poäng är bättre än ingenting o man kan kolla på hockeykväll i lugn o ro!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Eftersom det är Lahti (ligger inte det i Finland) så har Brynäs en utvisning att vänta. Han dömer alltid efter Varannan-principen.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
prosten: Sylf ringde precis o frågade oroligt o flåsande vad det stod i matchen :-))
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Tordan: Näe märkte det redan efter 2p :-))
sniff, sniff.... det luktar slutspelsplats i kväll :-))
sniff, sniff.... det luktar slutspelsplats i kväll :-))
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
65selander: Varför har du ett plus efter ditt namn? Kan man få ett minus också?
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Lilljanne: Titta på första sidan eller längst ner så har du något som heter HS+
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
AD: Det är nästan så att man fäller en tår ;-)
Plocka bonuspoängen nu också eftersom jag tror att HV kommer att röra på sig
Plocka bonuspoängen nu också eftersom jag tror att HV kommer att röra på sig
« Föregående · 466836 · Nästa »