Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Nä nu jeflar har ni 20 minuter på att visa att ni är serieledare. AGERA!
Sverre: "snälla, du tror inte att dagens ungdomar/barn använder värre ord?"
Mkt möjligt.
Men vad har det med regelverket härinne att göra och hur vår moderator i den här boke ser på saken?
Och jag ser inte heller att övriga ungdomars användande av könsord etc skulle försvara att dom används härinne?
Vill man nu få utlopp för sitt behov av att kasta skit via könsord och andra tillmälen så föreslår jag isf att man flyttar till en sån där ungdoms/barnsajt där det ev är tillåtet.
Svårare är det inte.
Burken: Gäller regeln ALLA?
Är idiot eller mupp värre än gamnacke t.ex?
Det här ser ju inte så jäkla bra ut... Hoppas vi kan vakna i 3e, totalt sett har vi ju bara spelat 7-8 minuter bra ishockey.
Synd att domaren missar en solklar interference som Bertil utsätts för innan målet.
FITTJA vad Brynäs känns ofarliga.
Redigerad kommentar
Sverre:
Jag säger som min salig mormor, attans rabarber!
sylf: Jag kommer radera könsord, deal with it. Det finns barn som är medlemmar här på HS.
Sedan ska inte moderering diskuteras eller kommenteras i gästboken. Det står klart och tydligt i regelboken.
Denna diskussion är slut.
Ska det vara en sån där match nu igen där målgörandet helt går i stå? Fjärde nollan för hösten i så fall och serieledningen ett minne blott.
foppa78:
För att Brynäs släppte in ett mål, det betyder ju att något har gjorts fel och gör s det fel så måste någon avgå, vems felet är vet vi inte så för säkerhets skull bör alla avgå!
Brynäs har lite dålig motivation idag, känns lite nöjda. Tråkigt!
Vi kan spela mycket bättre än så här.
Svårt att motivera sig när det är match i ES sunkigaste arena mot ES sunkigaste lag ;)
Redigerad kommentar
Burken:
Värst vad Bertilsson är offensiv idag, två långa räder i anfallszon nu
Blir intressant att se om nästa steg i scenariot också blir verklighet: det bättre laget lyfter sig efter en utskällning i paus.
Befarar att det är en sån där kväll när man inte kommer att vakna, inledningen av andra kommer att ge en indikation på vartåt det lutar.
Nu behöll man Sundlöv och idag ser det stabilt ut. Men det finns inget som säger att det inte varit samma sak med någon annan vid rodret. Men det är bara hypoteser oavsett vilket scenario man väljer. Vi vet vad vi vet idag.
Sverre: Håller med. Allt utom 3 poäng är uselt mot detta korvätargäng:)
En första period i 2010s tecken. ett bra försvarspel med få bra offensiva chanser.. Spelet måste upp och man måste ta tag i taktpinnen istället för att invänta misstag. Då tror jag 3 poäng blir lättvunna
Kom igen nu Brynäs för fan!
Anders Berg:
Bara att konstatera att Timrå äger den första perioden, ska vi vara med här får killarna plocka av sig tofflorna och snöra på rören inför andra perioden.
sylf:
Kan det vara sämrelag-syndromet som visar sig igen? Dvs Brynäs går på tomgång för det är ju ändå bara ett bottenlag dem möter.
MarcusElving:
Timrå är klart hetare, finns ingen struktur i Brynäs spel alls än så länge.
Det beror ju på att Timrå är taggade och åker ifrån Brynäsarna.
Min poäng är att du kanske inte har insett att hans enträgna arbete där han jobbat systematiskt, trots en del misstag på vägen, har varit långsiktigt och nu till sist har gett resultat.
Så jag frågar återigen: tycker du i det läget att ditt krav på att han öht aldrig borde ha fått jobbet, känns befogat?
Huge:"Så jag har en enkel fråga till dig:
mot bakgrund av det resultat vi ser i dagsläget, tycker du att din egen envetna kritik mot Sundlöv och att han öht aldrig borde ha fått jobbet som Sportchef, känns befogad?"
Då ska du få ett enkelt svar. Mot bakgrund av vad vi ser idag så finns det inga som helst anledningar att göra sig av med Sundlöv. Något jag aldrig påstått. Däremot så har jag mot bakgrund av betydligt mindre gynnsamma lägen längre tillbaka velat se honom utbytt.
Jag tar det igen utifall du inte fattar och lite t y d l i g a r e
Då ska du få ett enkelt svar. Mot bakgrund av vad vi ser idag så finns det inga som helst anledningar att göra sig av med Sundlöv, något jag aldrig påstått. Däremot så har jag mot bakgrund av betydligt mindre gynnsamma lägen längre tillbaka velat se honom utbytt.
Huge:Hahaha! Snackaom att kasta sten i glashus. Du är om någon brukar ju använda nedsättande epitet på andra skribenter.
Så du kan väl uppsöka närmaste fritidsgård.