1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779500 inlägg · 7967 ämnen

Tomas tillbaka i morgon?


Tomas tillbaka i morgon?
Är det nån som vet ifall herr Jonsson återvänder i morrn eller? Min gissning är att han inte finns i båset då heller utan begär längre betänketid.

Sv: Tomas tillbaka i morgon?
Clarence: Hej Din gamle dysterkvist ;-). Det där med att det bara är dysterkvistar som inte har skygglappar--"bara vi ser sanningen!"--skulle man kunna orda mycket om, men idag är söndag och då får man inte skriva sådana ord...

Min gissning vad gäller TJ är att vi tyvärr sett honom för sista gången i brynäsbåset. Tror att han ville avgå direkt efter Moramatchen men att han gick med på en time-out. Men det är alltså bara mina vilda gissningar.

Sv: Tomas tillbaka i morgon?
Jompe: Om du har rätt ang Jonsson är det väldigt beklagligt, tycker jag. Jag funderar på om det i själva verket kan vara något annat än de dåliga resultaten som gjort honom less på situationen i Brynäs. Nåt fnurr med de andra i klubbledningen eller nåt? F ö har just SSK gjort potatismos av Djurgården. 4-0! Förbättrar inte BIF´s läge direkt. Men jag ser inte, som vissa andra, Tälje som nån räddningsplanka för Brynäs. Det finns nog tyvärr inga såna. Räcker ju inte att ev passera Malmöiterna i tabellen. Ett lag till måste ju bakom. Ser inte vilka det skulle vara.

Sv: Tomas tillbaka i morgon?
Ingen TJ i båset imorgon inte, kanske inte ens på hela veckan. I dagens DN/AB står det även en liten intervju med TJ, om varför han egentligen har tagiten time out.

Tycker faktiskt det är riktigt risigt skött, först hur man säger att TJ tvivlar på sina kunskaper och om han förmedlar rätt till spelarna, sedan går det fyra dagar och man säger sedan att orsaken var att någon i hans släkt blivit svårt sjuk, och som det verkar inte det som dom först sa. Riktigt dåligt enligt min mening, känns som om klubben, spelarna, styrelsen, TJ har fått tagit emot skit i onödan och fått en dålig publicitet på grund av inget som är direkt releterat med klubben. Sedan blir jag både besviken och arg när jag läser hur TJ säger att inte brydde sig om hur det gick för hans lag, det som han tränar, Brynäs i matchen mot HV71. Visst, en svårt sjuk släkting är ingenting man vill ha, och det lär ju som sagt gå i första hand, men att knappt bry sig och som det verka skita hur det går för klubben man tränar är riktigt dåligt, smått provocerande för mig som det fan jag är. Men som det verkar kommer han tillbaka i alla fall, frågar är dock när. Tycker det vore bra om han komm tillbaka till matchen mot Frölunda, som är på torsdag. Men vi får vänta och se.

Vill även ta och säga att om ni tycker jag verkar kall så är jag defintivt inte det, jag lider med TJ och tycker ytterst synd om honom, det är mer hur det här har skötts som gör mig förbannad, förvirrad och orolig

« · 446816

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)