Tommy Westlund till Leksand
« Föregående · 197647 Till forumet
Sv: Tommy Westlund till Leksand
gordo: Jag slår vad om att Du har "svaret" på din egen fråga gordo ! Väntar med spänning...
Sv: Tommy Westlund till Leksand
gojoh:
Kul att kunna förgylla ditt liv med spänning, gojoh.
Hur spännande på en skala från 1-10, gojoh?
Kul att kunna förgylla ditt liv med spänning, gojoh.
Hur spännande på en skala från 1-10, gojoh?
Sv: Tommy Westlund till Leksand
gordo: Du menar alltså hur spännade det är på en 1-10 skala att få ditt svar på din retoriska fråga ?
Isf. säger jag 10, det är alltid tryggt med nåt som är bestående här i Jämmerdalen :-)
Isf. säger jag 10, det är alltid tryggt med nåt som är bestående här i Jämmerdalen :-)
« Föregående · 197647
Jag vet hur arrogant approach spelarna möter från Sportmupparna, Huge!
I övrigt får man köpa att det är spelarnas marknad... och då är det superviktigt att vara attraktiv som förening. Och då är vi tillbaka i grundfrågan:
Hur attraktiv är Brynäs IF som förening på en skala från 1-10?