http://gd.se
Tor sätter P för debatten!!!!!!!
« Föregående · 78701 Till forumet
Sv: Tor sätter P för debatten!!!!!!!
Bäste Tor
Ta inte alltför allvarligt att vi gnabbas lite grann, och du behöver
inte be om ursäkt. Det är ju inga statshemligheter vi talar om
utan du är välkommen att skriva när du vill. ;-)
Ta inte alltför allvarligt att vi gnabbas lite grann, och du behöver
inte be om ursäkt. Det är ju inga statshemligheter vi talar om
utan du är välkommen att skriva när du vill. ;-)
Sv: Tor sätter P för debatten!!!!!!!
Tor Karlström:
Vill faktiskt hålla med Tor K om hans rätt att uttrycka sina åsikter, eller som den franske tänkaren Voltaire sade: "Jag hatar dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att framföra dem".
Sen vill jag gärna ge ett tips till dig Tor: När du trycker på "!" eller "?" så räcker det med en lätt knapptryckning, annars kan det lätt bli flera tecken på rad. Vill du dessutom skriva stora bokstäver ska du bara trycka "shift" INTE "caps lock", för då blir det stora bokstäver hela tiden.
Kram,
Vill faktiskt hålla med Tor K om hans rätt att uttrycka sina åsikter, eller som den franske tänkaren Voltaire sade: "Jag hatar dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att framföra dem".
Sen vill jag gärna ge ett tips till dig Tor: När du trycker på "!" eller "?" så räcker det med en lätt knapptryckning, annars kan det lätt bli flera tecken på rad. Vill du dessutom skriva stora bokstäver ska du bara trycka "shift" INTE "caps lock", för då blir det stora bokstäver hela tiden.
Kram,
« Föregående · 78701
OBS!! Här med sätter jag P för debatten om mitt skrivande!!!!!!!