http://gd.se
Tor sätter P för debatten!!!!!!!
« Föregående · 78701 Till forumet
Sv: Tor sätter P för debatten!!!!!!!
Bäste Tor
Ta inte alltför allvarligt att vi gnabbas lite grann, och du behöver
inte be om ursäkt. Det är ju inga statshemligheter vi talar om
utan du är välkommen att skriva när du vill. ;-)
Ta inte alltför allvarligt att vi gnabbas lite grann, och du behöver
inte be om ursäkt. Det är ju inga statshemligheter vi talar om
utan du är välkommen att skriva när du vill. ;-)
« Föregående · 78701
OBS!! Här med sätter jag P för debatten om mitt skrivande!!!!!!!