1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779216 inlägg · 7967 ämnen
« · 144022 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: BIF-LIF
hur kan det bli rätt om brynäs leder med 2-1 ;)

Sv: BIF-LIF
Igor:Löfqvist tippar att Leksand ska vinna skotten med 12-7 i 3:e och att det blir 1-1 i mål, vi får hoppas att han har rätt!

Sv: BIF-LIF
Nyllets första poäng förresten, vilken kille!

Sv: BIF-LIF
många följer matchen via hockeysnack... stort intresse med andra ord! ca: 140 inlägg just nu.

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Det låter allt annat än förtoendeingivande men det är väl det man får hålla sig i i dessa dystra tider ;-)

Sv: BIF-LIF
Igor: Ja om dom slutar och drälla med pucken i egen zon så kommer det nog att ordna sig, förhoppningsvis, tror jag, kanske, hoppas jag!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Finns det hopp eller?

Sv: BIF-LIF
aja ni kan fortsätta säga hur det går =)

Sv: BIF-LIF
2-1 Paus! Skott 5-9

Sv: BIF-LIF
Nu är Wahlman lite mer dämpad.

Sv: BIF-LIF
ja!!

Sv: BIF-LIF
Sylf: Nu låter Wahlman deppig igen. YES!

Sv: BIF-LIF
Inte rättvist, men vem fan bryr sig!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Va ????????????????

Sv: BIF-LIF
2-1 Kyrö

Sv: BIF-LIF
Nu är det hönsgård igen, det är inte kul att se!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Det börjar se ut som vanligt med andra ord....fan

Sv: BIF-LIF
Nu tar Leksand över mer och mer, tyvärr! Fortsätter Brynäs så här så blir det ingen vändning i kväll.Dom är alldeles för rädda att göra misstag!

Sv: BIF-LIF
Igor: Håller med,han är inte klok

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Det går nästan för Wahlman när han beskriver LIF:s mål.

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Wahlman är helt klart rumpmas eller nåt,nyss jublade han ut målskyttens namn

Sv: BIF-LIF
Just nu så är det jävligt omständigt från Brynäs sida, det ska fipplas så jävligt!

Sv: BIF-LIF
Igor:Det låter mer när min 3-årige son snarkar!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Är det fortsatt tyst på läktarna eller?

Sv: BIF-LIF
Robert Perlskog och Putte carlsson sitter och håller på Leksand när dom kommenterar matchen, det är förjävligt!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: jaja andas lugn

Sv: BIF-LIF
Lärking missar ytterligare 1 Leksandsutvisning!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Nu bajsar dom väl på sig i resten av matchen.

Sv: BIF-LIF
Igor: Tycker jag inte!

Sv: BIF-LIF
Det gick alldeles för lätt! Ingen jobbar utan Leksand får göra som dom vill i powerplay!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Är det rättvist eller?

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: fan

Sv: BIF-LIF
1-1 Stapleton 10:59

Sv: BIF-LIF
Wahlman nämner bara att LIF har jättemöjlighet att göra mål.

Sv: BIF-LIF
VAD HÄNDER BERÄTTA???

Sv: BIF-LIF
Nu blir det boxplay, P3 gör en idiotgrej helt ostörd anser jag!

Sv: BIF-LIF
arnetiberg: Vad fick du luft ifrån?

Sv: BIF-LIF
tigrarna börjar ta över matchen

Sv: BIF-LIF
Sylf: int omöjl,..bryn..=förmdl ute ur lkn om det stämm att de har så dål ekonomi, att den int tillåt värvn.

Sv: BIF-LIF
Ram gör en kanontavla men som tur är så ordnar försvaret upp det!

Sv: BIF-LIF
Leksand fulltaligt!

Sv: BIF-LIF
iallafall den här matchen lite =P

Sv: BIF-LIF
1 chans har Brynäs haft, 18 sek kvar av powerplay!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Anger verkar het ?

Sv: BIF-LIF
Anger hade kanonläge, då är det helt plötsligt 2 puckar på isen!

Sv: BIF-LIF
UNDERBART!!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Du utklassar P3 Rodrigues!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Härligt,T.o.m Wahlman säger att det "kanske" var rättvist med 1-0

Sv: BIF-LIF
Fan va bra =)

Sv: BIF-LIF
Sylf: Avaktande Leksands utv!

« · 144022 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)