1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779348 inlägg · 7967 ämnen
« · 136357 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: MIF-BIF
DanS: Skojar du ? Lagstraff.. hur klantigt är inte det ????

Sv: MIF-BIF
Vad står det? 3-4?

Sv: MIF-BIF
laila: Tja ser lite mörkare ut nu...

Sv: MIF-BIF
Men va f-n gör dom ?????

Sv: MIF-BIF
Lilljanne: Fan om dom torskar det här så vette fan

Sv: MIF-BIF
DanS: Bara dom nu inte släpper in trean på en gång så har vi fortfarande chansen!

Sv: MIF-BIF
DanS: Gör inget, har tippat 2-6, tror på det.

Sv: MIF-BIF
YtseJam: Helvete 2-4

Sv: MIF-BIF
Lilljanne: Ser inte direkt meningen med att räkna ihop poängen för elitserien+slutspelet. Den dagen Janne slår poängrekordet för Elitserien tycker jag det är värt att fira.

Sv: MIF-BIF
Chrillekalle: Hur ser det ut? Brynäsövertag?

Sv: MIF-BIF
Lilljanne: Huvudsaken är väl att han slog Håkan pannloob

Sv: MIF-BIF
västsupporter: Vet inte kollar Swehockey. Hasselblad 2 min.

Sv: MIF-BIF
micke: Är det ett brynäsrekord är det inget fånigt rekord!

Sv: MIF-BIF
DanS: Fortfarande 1-4 eller? Hur ser det ut?

Sv: MIF-BIF
Seventh Son: Tack!!

Sv: MIF-BIF
Lilljanne: Tråkigt att vi inte kommer upp på tvåsiffrig poäng om vi vinner ikväll, men det fixar vi mot Timrå på tisdag!

Sv: MIF-BIF
Seventh Son: Ytterligare trendbrott. Inget mål i baken på Meíettinens utv. Lysande.

Sv: MIF-BIF
Lilljanne: Ett ganska fånigt rekord.

Sv: MIF-BIF
YtseJam: Janne har alltid varit den störste, men nu har han gjort flest poäng också!

Sv: MIF-BIF
Chrillekalle: Är osäker om den stämmer men här kommer en som han tror kan funka: 5800 6431 1722 1413 5114 1725 5226 1407

Sv: MIF-BIF
Chrillekalle: Det var inte min kompis, men har killen betalat för sej får man väl ingen kod, eller...?

Sv: MIF-BIF
Ser ut att det blir 3 pinnar till er... tippade själv 2-5 som slutresultat

Sv: MIF-BIF
Seventh Son: Janne är nu den störste av dem alla!

Sv: MIF-BIF
Lilljanne: Du, kan inte du fråga din kompis om koden till PPV? Inga skulle bli gladare än vi, vill ju så gärna SE matchen!!

Sv: MIF-BIF
Ändrat nu på Swehockey från Petré till Sjödda.

Sv: MIF-BIF
YtseJam: Bara på matchrapporteringen. Varit inne sen imorse, typ.

Sv: MIF-BIF
Lilljanne: hmm...Pratar med en kompis som ser på PPV och där hade de sagt att det var Sjödda. Mål är det i alla fall.

Sv: MIF-BIF
Lilljanne: Jösses! Två treo till ;)

Sv: MIF-BIF
Lilljanne: Kommer du in på swehockey?

Sv: MIF-BIF
Seventh Son: Petré enl. swehockey.

Sv: MIF-BIF
YtseJam: Fan det är ju för härligt!

Sv: MIF-BIF
1-4!!! Sjödda!

Sv: MIF-BIF
Lilljanne: Jag tror Janne sätter nästa pyts

Sv: MIF-BIF
Man får väll hoppas på det

Sv: MIF-BIF
Gör Brynäs nästa pyts då är det klar poängchans!

Sv: MIF-BIF
YtseJam: Brynäs brukar vanligtvis inte tappa sådana här ledningar på bortaplan..

Sv: MIF-BIF
Chrillekalle: Tyvärr, själv får man nöja sig med sportradion

Sv: MIF-BIF
YtseJam: Finns den ingen som tittar på matchen via "pay per wiew"??kod?

Sv: MIF-BIF
Varför kommer man inte in på swehockeys online??

Sv: MIF-BIF
Tänk om dom vinner

Sv: MIF-BIF
westerlind: Ja 3-9 skulle vara ett väldans trevligt resultat..

Sv: MIF-BIF
YtseJam: Ok tack

Sv: MIF-BIF
Lilljanne:
Hahaha, nu hoppas jag på två till förstaperioder. Det skulle vara trevlig omväxling...

Sv: MIF-BIF
par: Har precis svept dubbla TREO för akut huvudvärk. Antagligen klarade hjärnan inte av omställningen ;)

Sv: MIF-BIF
par: Torsdag den 26:e september vid 2030 tiden någon gång.. =)

Sv: MIF-BIF
Nu handlar det bara om att utnyttja ett av Brynäs adelsmärken i två perioder: att spela på resultatet.

Sv: MIF-BIF
När var det senast brynäs hade ett 2måls överläge senast

Sv: MIF-BIF
DanS: Kyrö kan man lita på!! Nu smäller Anger in ett par till också så får man lite mer Dream Team poäng.. =)

Sv: MIF-BIF
Jag tror jag svimmar

Sv: MIF-BIF
YtseJam: 1-3 SHG !!!! ???

« · 136357 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)