« Föregående · 277586 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Rädda Brynäs !
prosten: Stämmer det är Jompe och Huss som håller i det.
Messa dom och fråga vad som händer.
Messa dom och fråga vad som händer.
Sv: Brynäs 03-04
Enligt GP så ska det till ytterligare 1 back o kanske en till forward och självklart 1 målvakt.Om man räknar in dom spelarna i nuvarande trupp så kommer laget att bestå av 20 spelare, detta kan väl inte stämma? 20 st är 4-5 spelare för lite.
Sv: Brynäs 03-04
Myra har ju Flummat förut. Han skrev att Mårtensson var klar för en tid sen. Men icke. Han ska ge Fan i dom där färglada pillrerna. Han mår inte bra när han knaprar dom.
Sv: Rädda Brynäs !
prosten: Har för att det var Jompe, nu vet jag inte om han skulle ta hand om detta när han var i Sverige igen?
Sv: Rädda Brynäs !
Ere nån som har koll på vem som skulle fixa till den ideella föreningen?
Var det Jompe eller?
Var det Jompe eller?
Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Senaste ryktet är nu att Myra ta bortr M:et i Myra och tillägger ett r på slutet, enl HockeyMagasinet!
Sv: Brynäs 03-04
"Forsberg har 1-5 i tekningar-Boork"
"Alltså har han förlorat 4-Kinch"
"Nä han har 1-5-Boork"
"Jaha, det blir alltså 1 vunnen o 5 förlorade... och det blir 4..-Kinch"
"Nä han har 1 vunnen och 5 förlorade-Boork"
"Ja just det -Kinch"
"Alltså har han förlorat 4-Kinch"
"Nä han har 1-5-Boork"
"Jaha, det blir alltså 1 vunnen o 5 förlorade... och det blir 4..-Kinch"
"Nä han har 1 vunnen och 5 förlorade-Boork"
"Ja just det -Kinch"
Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect: Alltid härligt med en krigare som jag oxå gillar starkt men man har olika roller i laget! Jag tycker Janne har visat nog med hjärta
Sv: Brynäs 03-04
Tomas HOCKEY: Absolut! Självklart har han varit en stor del i framgångarna och självklart är han en fanbärare av vår tradition. Det säger jag inte emot. Men för att symbolisera hjärtat krävs, i min bok, att man är beredd att offra sig in i det sista. Det var inte hans spelstil helt enkelt.
Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect: Jag förstår hur du menar men jag håller inte med! Jag tycker att Janne Larsson har varit en stor del av Brynäs framgång(dom få gånger det gått bra) och varit en av publikfavoriterna och det gör honom till en fanbärare av vår tradition för mig personligen.
Sv: Brynäs 03-04
Tomas HOCKEY: Jag vet inte jag, men jag tycker då inte att Janne har stått för själen i laget. Inte som Huss gjorde. Larsson har aldrig varit en slitvarg, en som visar vägen genom att offra sig. Han har varit fantastiskt bra, och kommer att saknas, men själva brynässjälen tycker jag inte han har varit.
Sv: Brynäs 03-04
myra: Ursäkta men hade du betong i sandlådan när du var/är liten? Det finns ju för fan inte ens ett lag som heter Hueyrsa och ännu mindre en spelare som heter Petr Bourhi, kamma till dig för fan!
Sv: Brynäs 03-04
Efter att Janne Larsson har gjort klart att han slutar så känns det för mig att det är en stor portion Brynäs-själ som försvinner. Nu är det väl bara Sjödin,Molin och kanske Kyrö kvar av dom som är starka bärare av den stolta Brynäs-traditionen. Visst det kommer nya spelare hela tiden och det är naturligt men det känns inte som att det är samma känsla.
Hoppas att laget kan bevisa att "andan" finns kvar nästa säsong!
Hoppas att laget kan bevisa att "andan" finns kvar nästa säsong!
Sv: Hitta kändisar hehehe!
wesleyjah:
Peter Larsson var smurfen (Han hade lite mer tänder på den här tiden hehehe!)
Henrik Arvsell var MODO målvakten. 93/94
Curre Lindström VM coachen.
Och Mej själv var i ett hörn hehehe!
Peter Larsson var smurfen (Han hade lite mer tänder på den här tiden hehehe!)
Henrik Arvsell var MODO målvakten. 93/94
Curre Lindström VM coachen.
Och Mej själv var i ett hörn hehehe!
Hitta kändisar hehehe!
Hur många känner ni igen på den här bilden (Bifogad fil), En av dom har spelat i den berömda smurfkedjan :-)
Sv: Brynäs 03-04
myra: ...jag är lite fundersam över statestiken. Har du fått tag i den på nätet eller sa de det på radion? Och hur kan du vara säker på stavningen på hans namn och klubbens? Lite nyfiken bara ;-)
Sv: Brynäs 03-04
myra: Detta är väl lika osäkert som att Lasse Kinch är väldens bästa sport reporter
"-Nu är det blåst.. undrar för vad?.. utvisning? -Kinch"
"-Nåå..Periodpaus -Boork"
Mera öl..
"-Nu är det blåst.. undrar för vad?.. utvisning? -Kinch"
"-Nåå..Periodpaus -Boork"
Mera öl..
Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect:
Det är sant, man undrar ibland vart klubben gräver fram namn på objekten.
Men i det här fallet så borde han finnas med i databaserna, nu när Slovakien kan räknas in som en av dom stora nationerna inom hockeyn
Det är sant, man undrar ibland vart klubben gräver fram namn på objekten.
Men i det här fallet så borde han finnas med i databaserna, nu när Slovakien kan räknas in som en av dom stora nationerna inom hockeyn
Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect:
Laget finns inte och på senaste nyhetssändningen säger dom det inte.
Har du kul din lilla myra?
Laget finns inte och på senaste nyhetssändningen säger dom det inte.
Har du kul din lilla myra?
Sv: Brynäs 03-04
wesleyjah: Hittar inte honom, eller ett liknande namn, på hockeydb.com heller. Fast det kan ju tyda på att det är sant. Brynäs får ju bara spelare som inget annat lag vet existerar.
Sv: Brynäs 03-04
wesleyjah: Du tror det va? Nädu, jag ger inte mycket för Kebs kunskaper faktiskt. :)
« Föregående · 277586 · Nästa »
Jag väntar på att få se Brynäs spela med 4 kedjor, Melin ville ju aldrig pröva och GP verkar gå i hans spår tyvärr.