1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778992 inlägg · 7967 ämnen
« · 277586 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: ja man satsar tydligen på kvalserien kommande säsong också...i dagsläget har man 1 målis, 7 backar och 10 forwards. Frågan är om GP räknar med att ha Danielsson jr och Rönnkvist med i truppen också.

Jag väntar på att få se Brynäs spela med 4 kedjor, Melin ville ju aldrig pröva och GP verkar gå i hans spår tyvärr.

Sv: Rädda Brynäs !
prosten: Stämmer det är Jompe och Huss som håller i det.
Messa dom och fråga vad som händer.

Sv: Brynäs 03-04
Förlåt! 21 st ska det vara.

Sv: Brynäs 03-04
Enligt GP så ska det till ytterligare 1 back o kanske en till forward och självklart 1 målvakt.Om man räknar in dom spelarna i nuvarande trupp så kommer laget att bestå av 20 spelare, detta kan väl inte stämma? 20 st är 4-5 spelare för lite.

Sv: TV 3....
Lika som bär: Sovjets och Danmarks tröjor!!

Sv: TV 3....
Nike89: ??

Sv: Brynäs 03-04
Honken lirar tydligen i något som heter Calder Cup.
Se Länktis.

Sv: Brynäs 03-04
Myra har ju Flummat förut. Han skrev att Mårtensson var klar för en tid sen. Men icke. Han ska ge Fan i dom där färglada pillrerna. Han mår inte bra när han knaprar dom.

Sv: TV 3....
Tomas HOCKEY:Nä lindberg står och ljuger förstår du väl.
Var förresten kul när han sa -Nu agerar Sundin mer Forward en back...Det var ju alltså Mats Sundin.

Sv: Rädda Brynäs !
prosten: Har för att det var Jompe, nu vet jag inte om han skulle ta hand om detta när han var i Sverige igen?

Sv: Rädda Brynäs !
Ere nån som har koll på vem som skulle fixa till den ideella föreningen?
Var det Jompe eller?

Sv: TV 3....
lindberg: Underbart...

Sv: TV 3....
lindberg: han sa fan det!

Sv: TV 3....
prosten: jag tyckte mig även höra att det var en lång boll mot Sundin idag....

Sv: ???
Igor: dessutom användare av den yngre generationens stavningssätt, ta bort lite bokstäver här och där..

Sv: TV 3....
Igor: Man tackar ja, undrar om det finns nån hemsida ägnad Kinkens alla grodor. Om inte så vore det väl på sin plats att en sån såg dagens ljus å det snaraste.

Sv: TV 3....
Ford Prefect:

:D

Och allt detta med sin grymtande röst.

Sv: ???
Igor: Spelar ingen roll. Våra bröders bröder är våra bröder. *djup*

Sv: TV 3....
Igor: Var det inte han som lyriskt utbrast att Mats Sundin är en pärla bland de svenska svinen också? :D

Sv: ???
Igor: hahah ...men d eh juee klaart MESTA MÄSTARNA FÖRSTÅS!!!!!..

Sv: ???
91 Rodrigues: Oh nej inte en till, och djurgårdare dessutom ;-)

Sv: TV 3....
prosten: Mer citat av Lasse Kinky:

"där kommer Rob Blake med sin stora stör"

och

"Samuel Påhlsson - ett fysiskt praktexemplar"

:-)

???
Tjaa!!...Brorsan 70 Rodrigues är juee kung på hockeysnack!.....Ligger juee först på topplistan
!!!!!...MOHAHAHAH!!

TV 3....
Kinch.....ja vad ska man säga, kan man hoppas på en släng av akut luftrörinfektion eller?

Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Senaste ryktet är nu att Myra ta bortr M:et i Myra och tillägger ett r på slutet, enl HockeyMagasinet!

Sv: Brynäs 03-04
"Forsberg har 1-5 i tekningar-Boork"
"Alltså har han förlorat 4-Kinch"
"Nä han har 1-5-Boork"
"Jaha, det blir alltså 1 vunnen o 5 förlorade... och det blir 4..-Kinch"
"Nä han har 1 vunnen och 5 förlorade-Boork"
"Ja just det -Kinch"

Sv: Rädda Brynäs !
Vad har hänt med den omtalade insamlingen?
Mycket snack o liten verkstad?

Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect: Alltid härligt med en krigare som jag oxå gillar starkt men man har olika roller i laget! Jag tycker Janne har visat nog med hjärta

Sv: Brynäs 03-04
Tomas HOCKEY: Absolut! Självklart har han varit en stor del i framgångarna och självklart är han en fanbärare av vår tradition. Det säger jag inte emot. Men för att symbolisera hjärtat krävs, i min bok, att man är beredd att offra sig in i det sista. Det var inte hans spelstil helt enkelt.

Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect: Jag förstår hur du menar men jag håller inte med! Jag tycker att Janne Larsson har varit en stor del av Brynäs framgång(dom få gånger det gått bra) och varit en av publikfavoriterna och det gör honom till en fanbärare av vår tradition för mig personligen.

Sv: Brynäs 03-04
Tomas HOCKEY: Jag vet inte jag, men jag tycker då inte att Janne har stått för själen i laget. Inte som Huss gjorde. Larsson har aldrig varit en slitvarg, en som visar vägen genom att offra sig. Han har varit fantastiskt bra, och kommer att saknas, men själva brynässjälen tycker jag inte han har varit.

Sv: Brynäs 03-04
myra: Ursäkta men hade du betong i sandlådan när du var/är liten? Det finns ju för fan inte ens ett lag som heter Hueyrsa och ännu mindre en spelare som heter Petr Bourhi, kamma till dig för fan!

Sv: Brynäs 03-04
Efter att Janne Larsson har gjort klart att han slutar så känns det för mig att det är en stor portion Brynäs-själ som försvinner. Nu är det väl bara Sjödin,Molin och kanske Kyrö kvar av dom som är starka bärare av den stolta Brynäs-traditionen. Visst det kommer nya spelare hela tiden och det är naturligt men det känns inte som att det är samma känsla.

Hoppas att laget kan bevisa att "andan" finns kvar nästa säsong!

Sv: Brynäs 03-04
myra: Det är inte första gången du är här och ljuger!

Sv: Hitta kändisar hehehe!
wesleyjah:

Peter Larsson var smurfen (Han hade lite mer tänder på den här tiden hehehe!)
Henrik Arvsell var MODO målvakten. 93/94
Curre Lindström VM coachen.
Och Mej själv var i ett hörn hehehe!

Sv: Hitta kändisar hehehe!
wesleyjah:

Smurfen har svart tröja på sig......

Sv: Hitta kändisar hehehe!
wesleyjah:

En annan av spelarna brukar skriva här på hockeysnack hehehe!

Sv: Hitta kändisar hehehe!
RavenLord:

Poäng till dej RavenLord hehehe!

Sv: Hitta kändisar hehehe!
wesleyjah: Ja vem tränaren är va ju ganska LETT

Sv: Hitta kändisar hehehe!
wesleyjah:

Tränaren med glasögon coachar ett lag nu under VM....

Sv: Hitta kändisar hehehe!
wesleyjah:

En av målvakterna har spelat i MODO.....

Hitta kändisar hehehe!
Hur många känner ni igen på den här bilden (Bifogad fil), En av dom har spelat i den berömda smurfkedjan :-)

Sv: Brynäs 03-04
myra: ...jag är lite fundersam över statestiken. Har du fått tag i den på nätet eller sa de det på radion? Och hur kan du vara säker på stavningen på hans namn och klubbens? Lite nyfiken bara ;-)

Sv: Brynäs 03-04
myra: Detta är väl lika osäkert som att Lasse Kinch är väldens bästa sport reporter
"-Nu är det blåst.. undrar för vad?.. utvisning? -Kinch"
"-Nåå..Periodpaus -Boork"

Mera öl..

Sv: Brynäs 03-04
Igor: "Myra" kanske är samma person som började med Norrena ;)

Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect:

Det är sant, man undrar ibland vart klubben gräver fram namn på objekten.
Men i det här fallet så borde han finnas med i databaserna, nu när Slovakien kan räknas in som en av dom stora nationerna inom hockeyn

Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect:

Laget finns inte och på senaste nyhetssändningen säger dom det inte.

Har du kul din lilla myra?

Sv: Brynäs 03-04
wesleyjah: Hittar inte honom, eller ett liknande namn, på hockeydb.com heller. Fast det kan ju tyda på att det är sant. Brynäs får ju bara spelare som inget annat lag vet existerar.

Sv: Brynäs 03-04
wesleyjah: Du tror det va? Nädu, jag ger inte mycket för Kebs kunskaper faktiskt. :)

Sv: Brynäs 03-04
myra:

Han finns inte med i databasen på eurohockey, om nu namnen är rättstavade.

« · 277586 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Gunler kan väl inte räknas som svikare... tror inte ens Alcen ville ha honom.
Om vi ska börja med dom där töntiga sakerna kan man ju bua åt Johannesson i Frölunda, Kellman i Rögle, Eklind i Malmö osv... ingen av dessa ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)