1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779454 inlägg · 7967 ämnen
« · 292206 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: HV 71-Brynäs IF
OskarB: Usch sådan gräslig musik ;)

Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: Fan den länken skulle ju jag just posta ;)

-HF

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: en artikel från igår dock..

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ett tips till er brynäsare. På länktipset nedan finns radio match. Klicka på Jönköping och lyssna live så får ni höra reportage inför matchen den närmsta timmen. Det handlar mest om HV, men brukar alltid vara ett inslag om motståndaren och en intervju med motståndartränaren.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Inte ett ord om kvällens match på Brynäs hemsida, skitdåligt!

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Inte långt kvar nu, själv ska jag köra bil till Gävle under matchen så hör ni om en bilolycka mella Stockholm och Gävle så kan det vara jag som hårt något otrevligt på sportradion ;)

-HF

Sv: HV 71-Brynäs IF
1 tim o 25 min till nedsläpp, fan vad jag längtar!

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf:
Överklassmongon ?
Tror nog att om styrelsen i Brynäs lade manken till så är företagsklimatet minst lika bra i Gävle med omnejd som det är i Stockholm med hänsyn till att konkurensen är större i 08-området vad gäller förfrågningar om sponsring.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ford Prefect:
Vi får väl hoppas att GP tänkt att vi ska rulla runt på 4:a linor!

Sv: HV 71-Brynäs IF
Makkan: Hoppas du får rätt.

Själv så går jag ner till puben på jobbet för att lugna ner nerverna
för att sedan dyka upp taggad inför kvällens rapporteringar.

Tony-
tat lungt!

Sv: HV 71-Brynäs IF
Åker till Jerusalem strax.
Vänder hem med 3 poäng.
Resultat 2-3 efter mål av Soling, Molin och Anger.
Jag vet.
Det var ingen vågad gissning.

Sv: Insamlingen
65Selander: Tack för det.

Sv: Insamlingen
64Waern:
Skicka ett mess till Jompe och hör om han har hört några rykten?

Sv: Insamlingen
Någon som hört något om hur de går med insamlingen...nå rykte någon siffra efter några dagar eller så ??

Sv: HV 71-Brynäs IF
Tacksam för en "L-ping" i kväll 0-4 tack tack

Sv: Insamlingen
65Selander:

Det är ju synd att vi inte har fått uppgifter på hur det gått hitills för vi har en barometer i vårat bås på rinken där vi presenterar aktuellt inkommet saldo.

Insamlingen
Ang insamlingen så har Brynäs fått upp en länk nu på hemsidan (till höger).

Peter meddelar på BrooklynTigers hemsida att 1/10 så kommer barometern att synas på insamlingens hemsida.
www.bifsupport.nu/

Sv: HV 71-Brynäs IF
Här kommer Funktionärerna för kvällens drabbning.

Huvuddomare:RÖNNMARK, Ulf
Linjemän:SABELSTRÖM, Peter, SVENSSON, Per (s)

Sv: HV 71-Brynäs IF
NÅRA SISTA RADER INFÖR NEDSLÄPP...

Om nåra få timmar börjar ett oändligt äventyr,de kommer få sitt kresendo den 30 April 2004.

Är klubben skuldfri?
Har laget gjort en bra säsong?
Har nyförvärven gjort vad de ska?

Jag tror att med ödmjukhet,laget blir ett LAG verkligen,vi Brynäsare ställer upp 100% och stödjer GP,Micke och killarna på isen och de sista men mest viktiga: Anders Hedin och övriga styrelsen måste visa STORT ledarskap och kärlek till Brynäs IF.
Då klar vi ekonomin och då gör laget en bra säsong.

De är alltid lättare att slår ur undeläge, kom ihåg de.


Nu tar vi MINST två poäng mot HV ikväll!!!


M.V.H Larry(Tor)!


Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lunkan: Jepp

Sv: HV 71-Brynäs IF
Nicke: Jacke är det Jacob Johansson det?

Sv: HV 71-Brynäs IF
Tror Jacke går in och avgör till er fördel idag, han snurrar upp HV´s backar och leker in pucken bakom Liv. En kalas start för Jacke och Brynäs.
Lycka till ikväll.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Frasse: Alla kan ju inte ha Stockholms överklassmongon i ryggen.Plus att om nån styrelsemedlem drar med pensionpengar,få ett stort amorteringsfritt lån från förbundet.....

Krönika...
Läs vad Keb har skrivit...

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues:
Ja du Tony det blir kul på lördag förhoppningsvis så är alla spelare krya och hungriga samt att DIF är lika håglösa på matchen.

Huvudsaken att Berka och Rudan håller sig passiva ;)

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Nej det där hade jag inte läst tidigare och det är ju skönt för er att ni nu i alla fall har några sponsorer ;)

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Härligt att se att du är taggad Vi ses på lördag.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Frasse:
Har du inte läst ang reklamen att det har börjat röra på sig
www.arbetarbladet.se/sports_local_1.php?id=190318&avdelning_1=102&avdelning_2=118&variabel

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Jo visst kunde han stänka in ett par men idet stora hela var han för osynlig i matcherna. Tycker att han med sin storlek kunde smälla på betydligt hårdare.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ford Prefect:
Hur vore det om ni såg till att sälja lite reklam i stället för att lura på oss andra ert avskräde ;)

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander:
Ja och det var ju i stort sett det enda han lyckades med också ;)

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Fan vad jag längtar tills på lördag, då jävlar blir det fest :-))

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lunkan: Berka spottade in mål på försäsongen i fjol men sedan så gjorde även han som hela Brynäs lade sig på rygg som en strykrädd hund.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Frasse: Det är inte 1a matchen K.B varit osynlig i vill jag lova. För att få en nytändning krävs att man kan prestera också.
Han hade 4år i BIF och på mig var det väldigt få gånger han imponerade! Men hoppas kan man ju alltid. Tror iaf vi bytt upp oss iom att vi fick Malmstöm istället för Berka.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ford Prefect: Tror att Malmström har haft sina "15 minutes of fame", hade hellre sett N Danielsson med Lind och Molin och Rönnqvist istället för B Danielsson.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Frasse: Har man inte råd att köpa bra spelare själv så måste man hitta på en annan taktik: Lura på de andra lagen ännu sämre spelare. :P

Sv: HV 71-Brynäs IF
Frasse: Han gick till DIF bara för att få spela i landslaget ;)

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ford Prefect:
Efter att ha sett vad nämnde Bergkvist presterade på isen igår är jag villig att erbjuda er honom tillbaka för en billig penning.
Killen "spelade" hela matchen utan at synas . Hoppas nu inte att det blir en Rudslätt kopia dvs att han väntar till i matrs innan han kommer igång .

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ford Prefect: Ni har väl rätt båda två men junisarna brukar ju kämpa bättre på isen eftersom dom har allt att vinna på att spela bra.

Vi får väl se vad som händer matchningen i kväll!

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lunkan: Visst har vi en övertro på våra juniorer, men jag tror hockeyfolket har en övertro på rutin också. Danielsson öste in poäng under försäsongen, men Malmström får ta hans plats när allvaret börjar. Vad gör det för självförtroendet? Jobs och Floberg fick chanser, men vad för chanser? Jo, oftast i en hopslarvad tredje- eller fjärdekedja. Kenneth Bergqvist gjorde sin bästa period för några år sedan då han ersatte Luovi och Rudslätt i olika perioder. Men så fort dessa herrar kom tillbaka hamnade han i sämre sällskap och presterade därefter. Jobs, Floberg, Mårs och Östlund bildade kedjor i olika variationer förra försäsongen, men när allvaret började nötte de bänk. Vann vi matcher?
Vissa tror på rutin. Jag tror på entusiasm. Jag har hellre ett par aningen vilsna, ivriga tonåringar på isen som verkligen vill visa vad de kan även om de går bort sig ibland, än ett par trötta rutinerade gubbar som vet vad de ska göra men inte ids. ;)

Sv: Sportal tippar Brynäs
65Selander:
Underbart med optimister :)
Passa på att spela av er i dag så att vi får det lite lättare på lördag .

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ford Prefect: Kalla mig trist realist men jag tror ändå GP vet vad han gör, hans uppgift är inte att spela in juniorer hans uppgift är att vinna matcher med det materialet han har att tillgå. GP ser alla träningar testar säkert en hel del på dessa och till sist tar ut det lag han tror har bäst förutsättningar att vinna.

Vi (fans) har alltid haft en övertro på våra juniorer det var samma snack om Floberg och Jobs för nått år sedan och båda fick ett flertal chanser att visa upp sig utan att imponera. Nu spelar dessa herrar i Allsvenskan och imponerar inte där heller iaf inte i poängprotokollet.

N.D och P.R kommer att om dom förtjänar få sina chanser va så säker!

Sv: Sportal tippar Brynäs
Frasse:
Hoppas inte.

Har spealt på Unibet på-
vinst 4.60
Vinst efter ö-tid och str 3.15
Som att sno godis från småbarn ;)

Sportal tippar Brynäs
Får se om ni får samma roliga start som mitt eget lag fick ;)

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Stort problem är att dom inte tacklas så bra!

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ford Prefect:
Ang Kling o Klang så får vi hoppas att dom visar att Gunnar har valt rätt!

Sedan hoppas jag för guds skull att dom skjuter mera istället för att försöka tråckla sig fram tills dom är 1cm från målgården.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Jompe: Tycker det är ett märkligt och klent agerande att spela junisarna tillsammans i en fjärdeline. Danielsson har bevisat redan på försäsongen att han förtjänar en plats. Brynäs verkar ha fastnat i "se och lära"-tänkandet. Frågan är hur om junisarna lär sig mer där de sitter på bänken än jag gör på läktaren...

Sv: HV 71-Brynäs IF
Vi som inte har möjlighet att se matchen live kan sitta framför datorn och svettas. Hockeyligan sänder gratis

www.hockeyligan.se/index.phtml#

Sv: HV 71-Brynäs IF
Gusten: Håller med att de borde säras så de inte blir 2 stora orörlig ihop...Bättre med 1spelande och 1Bulldozer...Men man får vänta o se hur det går.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Gusten: Håller med dig, tycker inte heller att Björck och Kuparinen ska kampera ihop, snacka om rundningsmärken.

« · 292206 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)