« Föregående · 292294 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne:
Lugn i stormen, ni har bara ett mål i baken än, och det har väl inte ens gått halva första perioden. :)
Lugn i stormen, ni har bara ett mål i baken än, och det har väl inte ens gått halva första perioden. :)
Sv: HV 71-Brynäs IF
"Brynäs ser osäkra ut", "stirriga", "blir stillastående". Allt enligt Hockeylive. Är det inte ny säsong?
Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Korhonen har haft mycket att göra, HV 71 dominerar och brynäs har svårt att skapa något. Låter som en fortsättning på förra säsongen!
Sv: Sluttabell 2003/04
Lilljanne: 20 Lindgren är egentligen bättre på att berätta vad som har skett än vad som ska hända…men det är ju tradition att tippa så jag får väl kasta in en tabell:
Elitserien 2003-04 efter 300 matcher:
1. Färjestads BK
2. V Frölunda HC
3. Djurgårdens IF
4. MoDo HK
5. HV 71
6. Linköpings HC
7. Luleå HF
8. Leksands IF
—————————————
9. Brynäs IF
10. Timrå IK
—————————————
11. Södertälje SK
12. MIF Redhawks
Svenska mästare 2004: Färjestads BK
Finalist 2004: Djurgårdens IF
Elitserien 2003-04 efter 300 matcher:
1. Färjestads BK
2. V Frölunda HC
3. Djurgårdens IF
4. MoDo HK
5. HV 71
6. Linköpings HC
7. Luleå HF
8. Leksands IF
—————————————
9. Brynäs IF
10. Timrå IK
—————————————
11. Södertälje SK
12. MIF Redhawks
Svenska mästare 2004: Färjestads BK
Finalist 2004: Djurgårdens IF
Sv: Sluttabell 2003/04
sylf: BÄRS!!! Westerlind o Selander är också där!!! Jag är där vid 19:45, har radio med mig :-)
Sv: Sluttabell 2003/04
70 Rodrigues: Va ska vi till Kungsholmen å göra ? dom sänder ju inte matchen på nån kanal !
Sv: Sluttabell 2003/04
Lilljanne: Härligt med tok-optimister!
Snart är de dags...
Smäll på HV nu och ta poäng!!!
M.V.H Larry(Tor)!
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
Snart är de dags...
Smäll på HV nu och ta poäng!!!
M.V.H Larry(Tor)!
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
Sv: Sluttabell 2003/04
70 Rodrigues: Mitt medium är bergsäker! Hon är inte lika säker på slutspelet. Jag måste få återkomma där.
Sluttabell 2003/04
För alla nytillkomna så är det alltså så här tabellen kommer att se ut i april 2004:
1. Brynäs IF
2. Djurgårdens IF
3. Frölunda Indians
4. Färjestads BK
5. HV71
6. Leksands IF
7. Linköpings HC
8. Luleå HF
-----------------------
9. MIF Redhawks
10. Modo Hockey
-----------------------
11. Södertälje SK
12. Timrå IK
1. Brynäs IF
2. Djurgårdens IF
3. Frölunda Indians
4. Färjestads BK
5. HV71
6. Leksands IF
7. Linköpings HC
8. Luleå HF
-----------------------
9. MIF Redhawks
10. Modo Hockey
-----------------------
11. Södertälje SK
12. Timrå IK
Sv: HV 71-Brynäs IF
Ska man registrera sej varje varje gång man har nåt att säga? Har ju tappat tråden nu, ju!
Bra match att börja med. En torsk med upp till ett par mål går att acceptera. Nja, inte acceptera men förstå. Poäng känns inte riktigt realistiskt. Dom tar vi på lördag.
KÄMPA BRYNÄS!
Bra match att börja med. En torsk med upp till ett par mål går att acceptera. Nja, inte acceptera men förstå. Poäng känns inte riktigt realistiskt. Dom tar vi på lördag.
KÄMPA BRYNÄS!
Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Du kunde inte sagt det lite tidigare så jag kunde ha hängt med, jävla pajas :-)
Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues:
Tony skippar nätet och beger mig till Kungsholmen (O'learys)
Har tippat 2:a LIF-TIK
Tony skippar nätet och beger mig till Kungsholmen (O'learys)
Har tippat 2:a LIF-TIK
Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues:
Leif Boork var betydligt sämre som förbundskapten men det är ju en annan femma.
Har nu förbundet bestämt sig för att satsa på Hardy ja då får väl vi andra snällt acceptera det oavsett om vi tycker om det eller ej.
Tycker personligen att der är dags för en förändring och helst innan nästa års VM
Leif Boork var betydligt sämre som förbundskapten men det är ju en annan femma.
Har nu förbundet bestämt sig för att satsa på Hardy ja då får väl vi andra snällt acceptera det oavsett om vi tycker om det eller ej.
Tycker personligen att der är dags för en förändring och helst innan nästa års VM
Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Ja, precis... jag är född i de tusen sjöarnas land, med ett mycket bättre hockeylandslad :)
Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Han lyckades ju med bedriften att torska mot Vitryssland,med det bästa lag världen skådat.
Sv: HV 71-Brynäs IF
Frasse: Kunde just tänka mig det! Att Hardy Nilsson fortfarande är kvar som förbundskapten är för mig en gåta, vad har karln lyckats med , förutom att vara den sämste genom tiderna?
Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Först ska vi väl se hur det går för Brynäs, jag tror inte att det går så bra.
Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues:
Du vet väl att det är det nya inom hockeyn att man skall göra så lite mål som möjligt ;)
Kallas för "Djurgårds modellen" för övrigt och kommer anammas av hardy Nilsson till nästa landslagsturnering .
Du vet väl att det är det nya inom hockeyn att man skall göra så lite mål som möjligt ;)
Kallas för "Djurgårds modellen" för övrigt och kommer anammas av hardy Nilsson till nästa landslagsturnering .
Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: Låter helt okej :) Svårt att någonsin vara realist när de gäller sitt egna lag tycker jag
Sv: HV 71-Brynäs IF
RavenLord: 2-2 ikväll och 5-0 på lördag vore trevligt....realist blir man efter 5-10 omgångar.. ;-)
Sv: HV 71-Brynäs IF
DIForever: Förlåt mig, glömde bort att djurgården spelade skiten ur Linköping igår och visade upp ett vägvinnande spel, det är DIF-hockey det heter va, betyder det att man inte ska göra mål?
Sv: HV 71-Brynäs IF
DIForever: Ja enligt Experterna är det ju ett Topp3 lag mot blivande Kvalserie laget BIF så det är ju inte så vågat gissat
Sv: HV 71-Brynäs IF
DIForever: Har också tippat 5-2 till HV 71 men jag har även tippat 5-1 till Brynäs mot Djurgården på lördag!
Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: Tack så mycket, jag är så full av adrenalin redan så jag titta inte så noga!!
Sv: HV 71-Brynäs IF
Nu snackar de med G.P..Bredare trupp än senaste säsongen säger han och att slutspel är målet.och att spela mer rakt på mål
« Föregående · 292294 · Nästa »