1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779501 inlägg · 7967 ämnen
« · 296618 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Jag tror BIF klarar det här...SSK ser tunga ut.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: Tyvärr så är det 20min kvar.

Bara dom håller sig kalla och kontrar in en puck direkt till 6-3 då tror jag att SSK kastar in handsken.

F-n Rodrigues att du skulle sova med fönstret öppet, om inte då hade man varit i Scaniarinken och blivit förkyld istället.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ganska stark inledning av BIF mot SSK men nu på slutet så började BIF se lite sega ut.Jag är förvånad över att BIF inlett så starkt med tanke på sin lite knackiga trupp.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Matcherna i Scaniarinken är raka motsatsen till dom i Gavlerinken. Lååååånga!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
hehe från 118 besökare till 130 på nolltid, allt för att man visar Rodrigues med sin idol.

Nämnvärt är att TIK verkar plocka Frölunda hemma. Frölunda plockar på sig en massa utvisningar bara.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Kupan är kung!!!!!!!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Clarence: Nä och med tanke på att vi går runt på tre femmor så kan det ju bli lite svettigt.....Men nu tänker vi positiva tankar....assa brassa mandelmassa!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Jaha, nu är vi i det där tjyvläget igen då. Tvåmålsledning inför sista 20. Då brukar vi ju inte gå säkra, liksom...

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Hittils så verkar ju Korhonen vara en stabil målis. DEt som man också verkar jobba med är att man ger inte upp lika lätt heller som Brynäs gjorde ifjol.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Och nu leder Leksand nollornas kamp.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: Schhh!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Typiskt när han precis började få tillbaka självförtroendet...hoppas han är tillbaka snabbt.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Var det förra säsongen vi ledde med 3-0 i Scaniarinken och torska?

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Betyder det att Molin är rädd för sin tumme :-))

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Är det en sopkvast han stödjer sig på ;)

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Clarence: Det är tummen som spökar för Molin, skadade den förra matchen mot DIF.

Nollornas kamp står 1-1

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: *ASG* Du är fan helt sjuk din Vemdalska banjospelare :-)

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
75/76 var det vardagsmat för Brynäs att göra minst fem mål. Bl a slog Brynäs Färjestad i en match med - 14-1...

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Under paus så kan ni gå in i min presentation så får ni se Rodrigues med sin idol!!

Lugna ner spelet nu lite nu...

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Hoppas nu att dom inte blir alldeles för kaxiga nu och spelar smart, det vänder snabbt i hockeyn

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Vafan är det som händer?? SSK verkar ha fått spatt...höll på att teka in pucken i eget mål...utklassning talas det om...härligt

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Gusten: Då lär reduceringen komma som ett brev på posten!!! Håll i Brynäs!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
RavenLord: Vi har ju börjad bättre än i fjol då vi fick stryk mott SSK med 6-3 och 5-3 i andra matchen borta!

*jag hade inget bättre att skriva*

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Fan va onödigt av Soling att ta en utvisning nu när dom hade sånt flyt...håll i nu!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
RavenLord: Jag vill minnas att jag såg Brynäs leka bort Frölunda med 7-2, 2002 nån gång.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ja 76 lär de nog varit de var ett bra år för då kom jag till världen ;)

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
RavenLord: 1975/76 :-))

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Oj vad mål de trillar in..sitter vid en slö dator "ej min" så man hänger ju inte med alls...Roligt att Soling får näta..Vore fint om Anger fick sätta en med..3-5 när gjorde BIF 5 mål senast i Elitserien

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: Nu är det bara att köra på o inte backa hem, för då vet vi hur det går.FULL FART FRAMÅT, HÅLL TÄTT BAKÅT!!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: Så här låter det nog i alla hemmalags sändningar

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Vem behöver Molin i andrafemman....J.J´s andra mål bredvid Malmström och Lind

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Brynäs leker!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: De e f-n inte sant 3-5

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Gusten: Svängdörrshockey :-))

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
"Brynäs får lätta mål". Är han som snackar i hockeylive sskare eller är han sskare?

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Jaaaa 5-3

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues:
har dom inget försvar idag i lagena
4-3 Anger

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
21.52 3 - 3 EQ SSK 15. TÖRMÄNEN, Antti
(80. ZETTERBERG, Patrik 55. HUOKKO, Jan)

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Härlig målfest!! 3-4 Soling!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: 3-4 Soling

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Faan...jahapp det var den räddningsprocenten det

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Försvarsmiss av Brynäs!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: 3-3

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Han har väl migrän som vanligt!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Hehe jovisst är det Frölunda...Petnoga ;)

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues:
Å vad f-n är det för fel på Mplin nu då?

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Faan är Molin skadad eller???????

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Gusten:Mot Frölunda är det väl??

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
16-3 till Timrå i skott mot FBK efter första!!...fan man slutar aldrig att förvånas över Timrå

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Ere nån som vet om Rönnqvist e skadad eller?

« · 296618 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)