1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779495 inlägg · 7967 ämnen
« · 296794 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
SÅÅÅ JAAAA

Grymma Tigrar

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Yes!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Underbart, tack för det pojkar :))

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: 4-5 SLUT, Puh!!! Fan vad härligt!!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Ja då gjorde Brynäs en klassiker "För många spelare på plan"

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
20sek kvar

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Nej vad fan!!!!!!!!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues:/Westerlind:

hmpf..

Tur man inte har en pulsmätare för då skulle displayen spruckit för länge sedan.

"nollornas" kamp verkar gå till Sudden (3-3)

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Inget skitmål nu!!!!!!!!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
westerlind: *ASG*

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues:

Underbart att vi kan följa matchen på Hockey Live. Synd bara att det långa stunder hackar och mer låter som plågsamma ljudförsök från Hardcore-techno-klubben på bygdegården i Vemdalen.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Och nu säger dom att SSK är neutraliserade dom sista minuterna!

Man blir lätt pressad när man släpper in ett mål till uddamålöverläge.

Nu hade vi tur enl "live" så gjorde Björck en Checking behind.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Var det två säsonger sen som ssk kvitterade mot Brynäs med tre sekunder kvar? Sen avgjorde Ove i förlängningen med det värsta slagskott hallen sett.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: Hahaha, jag å.

Stay metal.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Brynäs har fastnat i egen zon och är hårt pressade med 7 min kvar!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: Jag såg matchen mot DIF och då var det i andra perioden man tappa spelet lite efter deras mål,,men i tredje tycker jag då inte att de spelade dåligt

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Har ingenting med min fighting spirit att göra!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
westerlind: Jag e ju de!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: "nöjd med en pinne."

I helv... Sånt raggarsnack håller inte:
UT OCH KRIGA - FULL FART FRAMÅT BRYNÄS!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: BIF tappade ju inte sista mot DIF

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Tredje matchen i rad som vi tappar helt i sista perioden.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Var är din fighting spirit!

Gå ett varv runt huset så skall du se att det är färdigtspelat med Brynäs som vinnare när du har kommit in igen.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Gusten: Aldrig, aldrig, aldrig ger vi upp!

Om tiden kunde gå lite snabbare och ingen utvisning så kommer vi att kontra in pucken.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander:Dom har ju för fan redan kört slut på sig själva!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: Skojar du med oss... 3 poäng ska vi ha

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
ajajaj nu blir det tufft....publiken är helt galna

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Jag är nöjd med en pinne.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Det är bara att bita ihop och trumma på.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: 12 min kvar, det här fixar dom nog fan inte känns det som!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: 4-5, helvete!!! Brynäs visar klara trötthetstendenser!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Det här är fan inte roligt!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Kollar på fotboll!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Lyssnar inte du?

SSK hade väl en ca 2min hård press

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Vad händer nu då?????

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
SLÅ ICING för f-n

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
ruppe: En mobiltelefon slutade att vara en mobil för många år sedan. Sedan så har så kallade handdatorer ramlat in

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Tjata, tjata!!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Äntligen sanningen i hockeylive: "Brynäs är det bättre laget".

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Det verkar inte vara sant, Kupan regerar ju=)

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Oavsett vilka nyanserade infon du får så vet jag att Kupan kommer att bli nyttig för oss denna säsong!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
hur kan en del sitta o se matchen o skriva här samtidigt?

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: Undar om vi klarar av att slå icing i 20min.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Enligt en direktrapport från Scaniarinken så spelar Brynäs sitt bästa spel på många år, dom chanserna SSK har haft då har Kuparinen och Björck varit inne på isen, dom hänger inte med riktigt.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Ett första test på nya Brynäs. Förra säsongen räckte knappast en tvåmålsledning i sista perioden. Fixar dom det är har det definitivt hänt nåt sen sist.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Att målskyttet lossnat känns lovande. Förra säsongen var ju hopplös och bedrövlig när det gäller målgörandet. Rakt igenom.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Fagersta: Brynäs ser alltså sega ut och SSK ser tunga ut.... Hoppas SSK kollapsar först :)

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Fagersta: Kom med en liten kortfattad rapport från dina ögon.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Gusten: Ja det gör jag..

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Fagersta: Ser du matchen???

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Lilljanne: Härligt, det ser verkligen ut som vi kan bli ett slutspelslag. Fick just ett sms från Roger: "Mår bra." Gör jag också.

« · 296794 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)