« Föregående · 298673 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
westerlind: Hamr, Wallinheimo, Kalt och Steen saknas i FBK! Brynäs spelar ut Färjestad enligt radiosporten och "Skalman"...
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
70 Rodrigues: Haha, jag säger detsamma. Må detta ögonblick räcka resten av säsongen.
Sv: BIF-FBK
Taktiken ikväll måste väl vara glasklar: Full fart framåt!
Ifjol tog vi ju FBK borta genom grisspel, ngt som väl var tvunget pga kända omständigheter. Årets upplaga tror jag inte är speciellt roade av den taktiken. Kan grabbarna bara komma i närheten av det man såg mot SSK i början av 2:a, tror jag att FBK:s ngt lättare backar får svårt att hänga med. Molin måste ju vara ruskigt spelsugen nu och Soling glödhet.
Kort sagt, vi har 3 pinnar som i en liten ask....
Ifjol tog vi ju FBK borta genom grisspel, ngt som väl var tvunget pga kända omständigheter. Årets upplaga tror jag inte är speciellt roade av den taktiken. Kan grabbarna bara komma i närheten av det man såg mot SSK i början av 2:a, tror jag att FBK:s ngt lättare backar får svårt att hänga med. Molin måste ju vara ruskigt spelsugen nu och Soling glödhet.
Kort sagt, vi har 3 pinnar som i en liten ask....
Sv: BIF-FBK
Ang insamlingen, om 2000 av medlemmarna (och alla andra BIFare) pyntar 400 kr i engångsinsats ger det 800000 kr, samt att de som kan gå till hemmamatcherna (-medlemmarna) ger 10 kr /match ger 1 mille extra (4000 snitt. Totalt 1,8 mille!!! 1 mille måste vara möjligt att nå!!
Jag skickade just 400 pix, Kör hårt ikväll!!!!
Jag skickade just 400 pix, Kör hårt ikväll!!!!
Sv: BIF-FBK
65Selander: Exakt. Det blev väl 6000 pix i den enda plastbollen?
Tänk om varje matchprogramsförsäljare, korvkiosk, souvenirstånd hade sådana alla matcher samt att några gubbar gick runt i hallen och skramlade med bössor. 10 plastbollar a´6000 * 25 hemmamatcher = 1,5 miljoner... Det hade varit något det! :)
Tänk om varje matchprogramsförsäljare, korvkiosk, souvenirstånd hade sådana alla matcher samt att några gubbar gick runt i hallen och skramlade med bössor. 10 plastbollar a´6000 * 25 hemmamatcher = 1,5 miljoner... Det hade varit något det! :)
« Föregående · 298673 · Nästa »