1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779513 inlägg · 7967 ämnen
« · 298673 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: BIF-FBK
westerlind: :-))

Sv: BIF-FBK
PP FBK nu...

Sv: BIF-FBK
sylf: nu får vi se om vi kan göra hål på er i pp ;)

Sv: BIF-FBK
sylf: Va f-n blire inga fler mål? Jävla skitlag.

Sv: BIF-FBK
65Selander: Styrt in den med det enda huvud han kan tänka med.

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Kupan gör ett ikväll.

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues:
Ryggradslöse Westlund har gjort 2-0 mot SSK :(

Westlund
Tommy Westlund har lyckats snubbla in ett mål för dalmasarna oxå...

Sv: BIF-FBK
sylf: Nu fattas det bara att min favorit "Kupan" stänker in 2-3 st :-))

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
westerlind: Hamr, Wallinheimo, Kalt och Steen saknas i FBK! Brynäs spelar ut Färjestad enligt radiosporten och "Skalman"...

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
70 Rodrigues: Jösses! Två mål på samma säsong av Danielsson. ;)

Sv: BIF-FBK
micke: Exakt :-) Det är ju bara typ 52 min kvar.

Sv: BIF-FBK
micke:
Det jävliga är att FBK är ett fruktansvärt starkt lag och dom kan vända en match på 2-3 min.

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
70 Rodrigues: Haha, jag säger detsamma. Må detta ögonblick räcka resten av säsongen.

Sv: BIF-FBK
Fan 2-0 verkar i underkant....

Sv: BIF-FBK
Ja, då kan dom spela på resultatet och köra sarg ut resten av matchen :)

Sv: BIF-FBK
65Selander: Man sväljer och glädjs :-)

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
Sylf: Är jag i Twilight zone eller?

Sv: BIF-FBK
lindberg:
Attacktax Nylander *asg*

Sv: BIF-FBK
2-0 vad fan är det som händer i 3:e formationen? :)

Sv: BIF-FBK
sylf:
Vad f-n säger man dom två mest utskällda spelarna på försäsongen
lever rövan.

Sv: BIF-FBK
sylf: Taxarna hugger till igen!

Sv: BIF-FBK
2-0 nyllet igen....otroligt !!!

Sv: BIF-FBK
sylf: 2-0

Doping????

Sv: BIF-FBK
sylf: attacktax nylander

Sv: BIF-FBK
Frisco: Holy mama....Nyllet.

Sv: BIF-FBK
westerlind: ojojo.. vilken start.

Sv: BIF-FBK
Nog för att vi är kassa men inte f-n behöver vi hjälp?
Tack Hyvvö

Sv: BIF-FBK
micke & sylf: ...och jag har bra ljud och vemdalstechno* om vartannat.

Bry-bry-bry-bry-brynäs, Se-se-se-selander osv...

Sv: BIF-FBK
65Selander: OK

Sv: BIF-FBK
sylf: Starta om datorn din en gång om den har varit på en längre tid

Sv: BIF-FBK
sylf: Bra ljud här.

Sv: BIF-FBK
micke: Vilket pissljud !! hörs det bra där du är ?

Sv: BIF-FBK
sylf: Jorå- här gör dom det.

Sv: BIF-FBK
sylf: Jo det går fär fullt

logga in via www.hockeyligan.se och inte ngn gammal länk via felia

Sv: BIF-FBK
Sänder inte hockeylive ???

Sv: BIF-FBK
65Selander: Det kommer att krävas forechecking ala´SSK matchens andra period.Hela matchen !!

Sv: BIF-FBK
hm.. Wally är borta och Grizzly står, kan bli intressant nog för att Wally har riktiga plattmatcher ibland samt att Kalt är borta också!

Sv: BIF-FBK
Huge:
Inte grisspel men vi måste nog ligga på och störa som bara f-n!
för får deras Fw köra med pucken som vanligt så kommer dom att ha motorväg förbi våra backar.

Sv: BIF-FBK
Taktiken ikväll måste väl vara glasklar: Full fart framåt!
Ifjol tog vi ju FBK borta genom grisspel, ngt som väl var tvunget pga kända omständigheter. Årets upplaga tror jag inte är speciellt roade av den taktiken. Kan grabbarna bara komma i närheten av det man såg mot SSK i början av 2:a, tror jag att FBK:s ngt lättare backar får svårt att hänga med. Molin måste ju vara ruskigt spelsugen nu och Soling glödhet.
Kort sagt, vi har 3 pinnar som i en liten ask....

Sv: BIF-FBK
westerlind: Njae, snarare sejdlarna. Allt i form av vätska tror jag :)

Sv: BIF-FBK
Ang insamlingen, om 2000 av medlemmarna (och alla andra BIFare) pyntar 400 kr i engångsinsats ger det 800000 kr, samt att de som kan gå till hemmamatcherna (-medlemmarna) ger 10 kr /match ger 1 mille extra (4000 snitt. Totalt 1,8 mille!!! 1 mille måste vara möjligt att nå!!
Jag skickade just 400 pix, Kör hårt ikväll!!!!

Sv: BIF-FBK
micke: Vad säger du, stoppade han sedlarna i munnen?

Sv: BIF-FBK
micke: OK. Är det nån som vet när nästa uppdatering av insamlingen kommer? Jag vill se krona för krona droppa in.

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Just den insamlingsbössan som Rodrigues hade i lördags var i form av en genomskinlig plastboll :)

Sv: BIF-FBK
micke: Plastbollar?

Sv: BIF-FBK
65Selander: Exakt. Det blev väl 6000 pix i den enda plastbollen?

Tänk om varje matchprogramsförsäljare, korvkiosk, souvenirstånd hade sådana alla matcher samt att några gubbar gick runt i hallen och skramlade med bössor. 10 plastbollar a´6000 * 25 hemmamatcher = 1,5 miljoner... Det hade varit något det! :)

Sv: BIF-FBK
ruppe:

Har för mig att all insamlingen efter 25/9 inte är redovisad.
rätta mig om jag har fel.

I kväll visar våra Taxar vad som gäller! 4-3 till Brynäs och ca 20 inlägg från Rodrigues hur han avgudar Kuparinen :))

Sv: BIF-FBK
65Selander: För några år sedan blev väl Färjestads målvakt (Ketterer?) attackerad av just en tax utanför Löfberg Lila Arena när han joggade och värmde upp inför en match. Tror han missade ett par matcher pga tax-attacken. Taxar är inte att leka med mao :)

Sv: BIF-FBK
endast 38000 insamlade slantar måste ses som ett misslyckande än så länge... hoppas folk stöttar genom att gå på kvällens match vilket jag iaf ska göra!

« · 298673 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)